משרה אטרקטיבית – עובד/ת אדמיניסטרציה למחלקת תפעול בחברת ייבוא בנתניה!
אם אתם מחפשים שדרוג לקריירה שלכם ורוצים להצטרף לחברה ייחודית ומשפחתית בנתניה – הגעתם למקום הנכון!
אם אתם מחפשים שדרוג לקריירה שלכם ורוצים להצטרף לחברה ייחודית ומשפחתית בנתניה – הגעתם למקום הנכון!
מי אנחנו:
חברה מובילה בתחום המתנות לחברות ולארגונים, מחפשת עובד/ת אדמיניסטרציה להצטרף למשפחת הכוכבים שלנו.
תיאור התפקיד:
תפקיד מלא עניין ועשייה בתחום האדמיניסטרציה, תפעול וניהול המלאי,
העבודה בעיקר עם לקוחות עסקיים וספקים, באווירה צעירה, כיפית ומתגמלת מאוד.
תחומי אחריות:
ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעול שוטף
ניהול מלאי ומעקב אחר הזמנות, ניהול משלוחים ואספקות
עבודה בעיקר מול לקוחות עסקיים וספקים
היקף המשרה:
משרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00-18:00, עם גמישות קלה בשעות.
דרישות:
ניסיון קודם (גם מהצבא) בתפקיד המשלב אדמיניסטרציה, תפעול ושירות (כגון: סמב"צ/ית או תפקיד דומה עם אחריות רבה)
משימתיות, שאפתנות, זריזות, דיוק ויחסי אנוש מעולים – חובה
שליטה באקסל ובאאוטלוק – חובה
היכרות עם תוכנת פריוריטי יתרון
אנגלית ברמה טובה – יתרון
היכרות בסיסית עם תוכנות עיצוב גרפי – יתרון
נכונות למשרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם (גם מהצבא) בתפקיד המשלב אדמיניסטרציה, תפעול ושירות (כגון: סמב"צ/ית או תפקיד דומה עם אחריות רבה)
משימתיות, שאפתנות, זריזות, דיוק ויחסי אנוש מעולים – חובה
שליטה באקסל ובאאוטלוק – חובה
היכרות עם תוכנת פריוריטי יתרון
אנגלית ברמה טובה – יתרון
היכרות בסיסית עם תוכנות עיצוב גרפי – יתרון
נכונות למשרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.