עבודת הנה"ח שוטפת עד מאזן: תשלומי ספקים, תקבולי לקוחות, התאמות בנקים, פקודות יומן, ניתוח והתאמות כרטיסים, תזרים מזומנים.
עבודה מול בנקים: תקשורת שוטפת, הכנת תשלומים, העברות בארץ ובחו"ל.
סיוע בעבודה מול המוסדות כולל הגשת דוחות, בדיקת ניכויים/תיאומי מס.
סיוע בהכנת מאזנים חודשיים ושנתיים.
יכולת ניהול צוות.
עבודה במשרה מלאה בסניף רמת ישי.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
מנה"ח סוג 3, כולל תעודת חשב שכר חובה.
מנה"ח סוג 3, כולל תעודת חשב שכר חובה.
נסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן בחברת שירותים חובה.
נסיון וידע במיסים, לרבות דיווח למוסדות
נסיון כחשב שכר – יתרון
שליטה בפריורטי חובה.
שליטה מעולה בתוכנות office, בדגש אקסל
אנגלית טובה חובה.
אחריות, אמינות, עבודת צוות, יכולת הנעת עובדים, שירותיות, עצמאות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.