פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת איכות הסביבה.
מתן שירותי אדמיניסטרציה, הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות וניהול
יומן.
אחריות לביצוע המטלות המשרדיות בתחום המזכירות, קבלת קהל,
הדפסות, מענה טלפוני, טיפול בדואר יוצא ונכנס, תיאום ישיבות וכד'.
הזנת נתונים למערכות הממוחשבות.
אחריות לביצוע המטלות המקצועיות של המחלקה, מענה למשימות
ופרויקטים שונים, עדכון נתונים והגדרות, מעקב ביצוע וכד'.

דרישות:
12 שנות לימוד – חובה.
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה
גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ
לארץ – יתרון.
דרישות נוספות:
שפות: עברית קריאה וכתיבה ברמה גבוהה, יכולת כתיבה וניסוח.
יישומי מחשב: ידע בהפעלת תוכנות אופיס ואקסל.
ניסיון בעבודת מזכירות וניהול משרד יתרון.
כישורים אישיים:
דיסקרטיות, אמינות, יחסי אנוש מצוינים, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת עבודה
בצוות, כושר למידה, יכולת עבודה תחת לחץ , נשיאה באחריות , ארגון וסדר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
אשקלוןבאר שבעחדרהחיפהפתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת "אמיליה דיזיין" המתמחה בסידור חללים, דרושים /ות עובדים /ות לכל רחבי הארץ.התפקיד כולל: סידור וארגון חללים בבית לפי דרישת ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ת אתר לחברה תעשייתית מצליחה במשואות יצחק. מתן שירותי אדמיניסטרציה ניהול יומן מנהל אתר משואות מענה לטלפונים ניהול ובקרת ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה תעשייתית מובילה בתחומה בגליל המערבי דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבית.התפקיד כולל ניהול יומן מנכ"ל, טיפול והכנת דוחות שוטפים, אחריות על ...
דוברי שפות
גבעת שמואל
פורסם לפני יותר מחודש
משרה מלאה, א-ה, 8-16:30 (נכונות לשעות נוספות במידת הצורך). קבלת קהל וניהול אדמיניסטרטיבי – ניהול יומנים ותיאום פגישות ניהול ממשק ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לרשת קליניקות פרטיות דרוש/ה פקיד/ה קבלה ואדמיניסטרציה.משמרות, שישי לסירוגין.תנאים מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ש.ל.ה שירותי רפואה
חולון / בת יםפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת משאבי אנושהתפקיד כולל ניהול יומן, תיאום פגישות, ,בניית מצגות, תיוקים, שיחות טלפוניות, ניהול מסמכים, עבודה אדמיניסטריבית שוטפת, ...
בינת סמך
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה פקיד/ת לחטיבת המטה ההנדסי לחטיבת המטה ההנדסי בנתיבי איילון .– המשרה ממוקמת בעזריאלי ראשונים– שעות עבודה: בימים א-ד 08:00-16:30 ...
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת סטנטופון ישראל המתמחה במתן פתרונות תקשורת לחירום ושגרה דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת.התפקיד כולל:* מתן שירותי אדמיניסטרציה לעובדי החברה.* תיאום פגישות ...
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול של כ-8 יומנים, מתן שירות ומענה אדמיניסטרטיבי לפניות המגיעות לחטיבה, טיפול בדואר, קבלת אורחים, סיוע בהכנת חומרים לפגישות.משרה מלאה- ...
זמנית
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
במועצה אזורית שומרון דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה וערבויות.היחידה: אגף הנדסה.דירוג ודרגה: מנהלי | מח"ר מסלולי קידום: 7-9 | 37-39.היקף משרה: 100%.22/08/2024הצעת ...
משמרות
פורסם לפני יותר מחודש
– משרה מלאה במשמרות: 08:00-16:00 או 11:00-19:00 (אופציה לשעות נוספות).– עבודה בצוות הלשכה מול מנהלת אחראית-תפקיד מאתגר בלב העשייה של ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת שפ"ע.ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה.עיקרי התפקיד:א. הקלדה וניהול של מסמכים.ב. טיפול ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
לקליניקת שיקום שיער דרושה מנהלת יומן ל3-4 שעות עבודה ביום אפשרות לעבוד חלק מהזמן מהבית לפרטים נא לשלוח ווצאפ. המשרה ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה מוקד המועצה היקף משרה: %100תיאור התפקיד:מתן שירותי אדמיניסטרציה, הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות וניהול יומן. אחריות לביצוע המטלות ...
- חסוי -
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
למזכירות משרד גדול במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה שירותי/ת למתן מענה ראשוני ללקוחות וצוות המשרד.העבודה בסביבה צעירה ודינאמית כחלק מצוות ...
הצגת משרות נוספות