דרוש/ה סגן/ית מנהל /ת אגף פרט במינהל חינוך.
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת מינהל חינוך או מי מטעמה.
תיאור התפקיד:
אחראי/ת על מכלול הנושאים ברשות המקומית הקשורים להפעלת מערך השירותים לחינוך מיוחד, לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון ברשות ובכללם בני נוער בנשירה סמויה או גלויה. סיוע בהתווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית. הגדרת מטרות, תכנון וארגון בתחום האחריות של האגף. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף. ניהול צוות העובדים באגף. ניהול וליווי מחלקת חינוך מיוחד, יחידת קבסות וקידום נוער. ניהול וליווי צוות חר"ש. זיהוי ומיפוי צרכים חינוכיים וארגוניים בכלל מערכת החינוך המיוחד ובמערכת החינוך הרגילה עבור ילדים בחינוך מיוחד וילדים משולבים בחינוך הרגיל וילדים מאתגרים..עדכון תקופתי ודיווח על אירועים חריגים לגורמים הרלוונטיים ברשות ובמשרד החינוך.
קיום קשר שוטף וביצוע סיורים במוסדות החינוך לאיתור קשיים עם תלמידים מאתגרים.
בנייה ועדכון תכנית העבודה בהתאם לצרכים ולשינויים במהלך השנה, ביצוע ובקרה של יישומה.
ייזום ופיתוח תכניות ומסגרות לקידום תלמידים מתקשים ובעלי צרכים מיוחדים, הן ברמה פרטנית והן ברמה מוסדית רשותית. פיתוח וטיפוח ממשקי עבודה בין התחומים השונים בתוך האגף, במנהל החינוך, בעירייה, בקהילה ומול משרדי הממשלה השונים. ניהול ועדות עירוניות בין מקצועיות למתן מענים לתלמידים עם קשיים רגשיים התנהגותיים ולימודיים. פועל/ת לפיתוח ולהתמקצעות מתמדת של צוות העובדים באגף. אחראי/ת על אבטחת המידע ולשמירה על הסודיות על פי הוראות החוקים הרלוונטיים.
מילוי מקום מנהל האגף בעת היעדרו. ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
תאריך הגשת המועמדות: 20.06.2024 00:00.
היקף משרה: 100%
כפיפות ארגונית: מנהלת מינהל חינוך או מי מטעמה.
תיאור התפקיד:
אחראי/ת על מכלול הנושאים ברשות המקומית הקשורים להפעלת מערך השירותים לחינוך מיוחד, לחינוך ילדים ובני נוער בסיכון ברשות ובכללם בני נוער בנשירה סמויה או גלויה. סיוע בהתווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית. הגדרת מטרות, תכנון וארגון בתחום האחריות של האגף. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת באגף. ניהול צוות העובדים באגף. ניהול וליווי מחלקת חינוך מיוחד, יחידת קבסות וקידום נוער. ניהול וליווי צוות חר"ש. זיהוי ומיפוי צרכים חינוכיים וארגוניים בכלל מערכת החינוך המיוחד ובמערכת החינוך הרגילה עבור ילדים בחינוך מיוחד וילדים משולבים בחינוך הרגיל וילדים מאתגרים..עדכון תקופתי ודיווח על אירועים חריגים לגורמים הרלוונטיים ברשות ובמשרד החינוך.
קיום קשר שוטף וביצוע סיורים במוסדות החינוך לאיתור קשיים עם תלמידים מאתגרים.
בנייה ועדכון תכנית העבודה בהתאם לצרכים ולשינויים במהלך השנה, ביצוע ובקרה של יישומה.
ייזום ופיתוח תכניות ומסגרות לקידום תלמידים מתקשים ובעלי צרכים מיוחדים, הן ברמה פרטנית והן ברמה מוסדית רשותית. פיתוח וטיפוח ממשקי עבודה בין התחומים השונים בתוך האגף, במנהל החינוך, בעירייה, בקהילה ומול משרדי הממשלה השונים. ניהול ועדות עירוניות בין מקצועיות למתן מענים לתלמידים עם קשיים רגשיים התנהגותיים ולימודיים. פועל/ת לפיתוח ולהתמקצעות מתמדת של צוות העובדים באגף. אחראי/ת על אבטחת המידע ולשמירה על הסודיות על פי הוראות החוקים הרלוונטיים.
מילוי מקום מנהל האגף בעת היעדרו. ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
תאריך הגשת המועמדות: 20.06.2024 00:00.
דרישות:
השכלה:
בעל תואר אקדמי,שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,התשע"ג 2012-. או תעודת סמיכות לרבנות "יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
תעודת הוראה, תעודת הסמכה או רישיון הוראה קבוע, כמוגדר בסעיף 1 לתקנות הרשויות המקומיות) מנהל מחלקת חינוך(כשירות), תשס"ג.2003-
תואר שני יתרון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועי (בכפיפות ישירה).
דרישות נוספות:
העדר רישום פלילי- אישור משטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי.
שליטה בתוכנות ה- OFFICE
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
עברית ברמה גבוהה.
כישורים נוספים:
יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה מול גורמים ברשות ומול גורמים מחוץ לרשות, ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון,
יכולת הובלה, יכולות ניהוליות גבוהות, יכולת רתימה והנעה לשיתופי פעולה ויכולת התמודדות עם אתגרים מורכבים,, יכולת עמידה בתנאי לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה:
בעל תואר אקדמי,שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,התשע"ג 2012-. או תעודת סמיכות לרבנות "יורה יורה" לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
תעודת הוראה, תעודת הסמכה או רישיון הוראה קבוע, כמוגדר בסעיף 1 לתקנות הרשויות המקומיות) מנהל מחלקת חינוך(כשירות), תשס"ג.2003-
תואר שני יתרון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועי (בכפיפות ישירה).
דרישות נוספות:
העדר רישום פלילי- אישור משטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי.
שליטה בתוכנות ה- OFFICE
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
עברית ברמה גבוהה.
כישורים נוספים:
יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה מול גורמים ברשות ומול גורמים מחוץ לרשות, ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון,
יכולת הובלה, יכולות ניהוליות גבוהות, יכולת רתימה והנעה לשיתופי פעולה ויכולת התמודדות עם אתגרים מורכבים,, יכולת עמידה בתנאי לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.