דרוש/ה תומך/ת תוכנה גלובאלי.
מתן תמיכה בתוכנת ואפליקציית אפימילק, רשתות תקשורת ובסיסי נתונים.
מתן מענה מרחוק ללקוחות החברה בארץ ובעולם וסיוע לצוותים הטכניים בעולם.
מתן תמיכה באתרי הלקוח בארץ ובעולם (מכוני חליבה).
תמיכה פרואקטיבית בלקוחות החברה תוך שימוש בכלים יעודיים.
שדרוגי תוכנה מרחוק.
ביצוע הדרכות והכשרות לצוותים הטכניים בחברות הבנות וללקוחות החברה.
איפיון ותיעוד בעיות מורכבות והעברתם לטיפול דרג הפיתוח.
דיווח פעילות במערכות ה- CRM.
מתן תמיכה בתוכנת ואפליקציית אפימילק, רשתות תקשורת ובסיסי נתונים.
מתן מענה מרחוק ללקוחות החברה בארץ ובעולם וסיוע לצוותים הטכניים בעולם.
מתן תמיכה באתרי הלקוח בארץ ובעולם (מכוני חליבה).
תמיכה פרואקטיבית בלקוחות החברה תוך שימוש בכלים יעודיים.
שדרוגי תוכנה מרחוק.
ביצוע הדרכות והכשרות לצוותים הטכניים בחברות הבנות וללקוחות החברה.
איפיון ותיעוד בעיות מורכבות והעברתם לטיפול דרג הפיתוח.
דיווח פעילות במערכות ה- CRM.
דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות בתפקיד דומה בצוות תמיכה מרחוק לתוכנה בחברות מתחום ההייטק ו/או התעשייה- חובה, ניסיון בחברות תוכנה לניהול משאבים או ניהול בעלי חיים- יתרון משמעותי.
ניסיון מוכח בתחום המחשוב ורשתות תקשורת: TCP/IP ,SQL ,Windows OS ,WIFI.
תואר רלוונטי (טכנאי / הנדסאי מחשבים / תקשור).
שירותי ומשימתי.
הכרות עם מערכת CRM לניהול קריאות שירות.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יחסי אנוש מעולים.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (שפות נוספות- יתרון).
התפקיד דורש ערב אחת לשבוע, וכוננות בסופ"ש אחת לחודש.
יכולת נסיעות לחו"ל (כפעמיים בשנה למשך שבועיים). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
3 שנות ניסיון לפחות בתפקיד דומה בצוות תמיכה מרחוק לתוכנה בחברות מתחום ההייטק ו/או התעשייה- חובה, ניסיון בחברות תוכנה לניהול משאבים או ניהול בעלי חיים- יתרון משמעותי.
ניסיון מוכח בתחום המחשוב ורשתות תקשורת: TCP/IP ,SQL ,Windows OS ,WIFI.
תואר רלוונטי (טכנאי / הנדסאי מחשבים / תקשור).
שירותי ומשימתי.
הכרות עם מערכת CRM לניהול קריאות שירות.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יחסי אנוש מעולים.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (שפות נוספות- יתרון).
התפקיד דורש ערב אחת לשבוע, וכוננות בסופ"ש אחת לחודש.
יכולת נסיעות לחו"ל (כפעמיים בשנה למשך שבועיים). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.