דרוש/ה פסיכולוג/ית חינוכי/ת.
היקף העסקה: 2 משרות * 50%.
תיאור תפקיד:
ייעוד:
מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות
ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחרום.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות:
זיהוי ואתור צרכים של המסגרת החינוכית ושל אוכלוסיית היעד במסגרת החינוכית
לקידום בריאות נפש של תלמידים.
גיבוש תוכנית עבודה שנתית לביצוע התערבויות פסיכולוגיות חינוכיות במסגרות
בהתאם לצרכים שאותרו.
ביצוע הערכות פסיכולוגיות וטיפול פסיכולוגי בילדים כולל טיפול בילדים בסיכון.
הכנת חוות דעת מקצועיות בעקבות ביצוע הערכה פסיכולוגית.
הדרכה, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי להורים ולמשפחות של תלמידים.
ייעוץ פסיכולוגי והיוועצות למנהלי מסגרות חינוך ולצוותיהם.
השתתפות בוועדות בין מקצועיות במסגרות חינוך.
השתתפות בוועדות על פי חוק (שילוב, השמה) בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל
משרד החינוך ולהנחיות שפ"י.
הדרכת צוותי חינוך וצוותים טיפוליים בתחום ילדים ובני נוער בסיכון.
ייזום התייעצויות מקצועיות עם גורמים שונים (עובדים סוציאליים,תחנות לבריאות
הנפש,רופאים,מטפלים פרה-רפואיים וכדומה.)
התערבות מערכתית ו/או פרטנית בתוכניות מיוחדות במסגרת שירות פסיכולוגי
מורחב ביוזמת השפ"ח ו/או הרשות המקומית ועל פי הנחיות שפ"י.
מתן הדרכה,קונסולטציה וליווי לצוותים פדגוגיים ולהורים בכל הנוגע לטיפול
בתלמידים להבטחת המיטביות ובריאות.
השתתפות בהערכות מסגרות חינוך לחרום בכל הנוגע לבריאות נפש של תלמידים.
השתתפות בהכנת צוותים חינוכיים וטיפוליים לפיתוח חוסן ולהתמודדות במצבי חרום.
טיפול פסיכולוגי פרטני/ קבוצתי בילדים ובהוריהם במצבי טראומה ו/או משבר.
יישום ידע פסיכולוגי עדכני בעבודתו השוטפת במסגרות בהסתמך על ריענון ידע
והתעדכנות מקצועית.
תאריך הגשת המועמדות: 20.06.2024 12:00.
היקף העסקה: 2 משרות * 50%.
תיאור תפקיד:
ייעוד:
מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות
ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחרום.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות:
זיהוי ואתור צרכים של המסגרת החינוכית ושל אוכלוסיית היעד במסגרת החינוכית
לקידום בריאות נפש של תלמידים.
גיבוש תוכנית עבודה שנתית לביצוע התערבויות פסיכולוגיות חינוכיות במסגרות
בהתאם לצרכים שאותרו.
ביצוע הערכות פסיכולוגיות וטיפול פסיכולוגי בילדים כולל טיפול בילדים בסיכון.
הכנת חוות דעת מקצועיות בעקבות ביצוע הערכה פסיכולוגית.
הדרכה, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי להורים ולמשפחות של תלמידים.
ייעוץ פסיכולוגי והיוועצות למנהלי מסגרות חינוך ולצוותיהם.
השתתפות בוועדות בין מקצועיות במסגרות חינוך.
השתתפות בוועדות על פי חוק (שילוב, השמה) בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל
משרד החינוך ולהנחיות שפ"י.
הדרכת צוותי חינוך וצוותים טיפוליים בתחום ילדים ובני נוער בסיכון.
ייזום התייעצויות מקצועיות עם גורמים שונים (עובדים סוציאליים,תחנות לבריאות
הנפש,רופאים,מטפלים פרה-רפואיים וכדומה.)
התערבות מערכתית ו/או פרטנית בתוכניות מיוחדות במסגרת שירות פסיכולוגי
מורחב ביוזמת השפ"ח ו/או הרשות המקומית ועל פי הנחיות שפ"י.
מתן הדרכה,קונסולטציה וליווי לצוותים פדגוגיים ולהורים בכל הנוגע לטיפול
בתלמידים להבטחת המיטביות ובריאות.
השתתפות בהערכות מסגרות חינוך לחרום בכל הנוגע לבריאות נפש של תלמידים.
השתתפות בהכנת צוותים חינוכיים וטיפוליים לפיתוח חוסן ולהתמודדות במצבי חרום.
טיפול פסיכולוגי פרטני/ קבוצתי בילדים ובהוריהם במצבי טראומה ו/או משבר.
יישום ידע פסיכולוגי עדכני בעבודתו השוטפת במסגרות בהסתמך על ריענון ידע
והתעדכנות מקצועית.
תאריך הגשת המועמדות: 20.06.2024 12:00.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית. רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או
פסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי
חוק המועצה להשכלה גבוהה,תשי"ח 1958 או מוסד בחו"ל שהוכר על ידי וועדת
הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל.
או
בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל
חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית למעט עבודת גמר (תזה) או
מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד.
רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים, אלא אם כן מדובר בסטודנט.
(יש לצרף תעודה / מסמכים המעידים על עמידה בדרישה זו).
דרישות נוספות:
שפות עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית. וכן שפות
נוספות בהתאם למגזר מקבלי השירות
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-Office, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית,
היכרות עם טכנולוגיות נוספות הנמצאות ברשות
ללא הרשעה פלילית היעדר הרשעה בעבירת מין,בהתאם לחוק למניעת העסקה
של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2001 (יש להציג אישור המעיד על
עמידה בדרישה זו).
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
אמינות ומהימנות אישית.
כושר למידה.
כושר עבודת צוות.
כושר לטפח יחסים בין אישיים.
עבודה תחת לחץ.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית. רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או
פסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי
חוק המועצה להשכלה גבוהה,תשי"ח 1958 או מוסד בחו"ל שהוכר על ידי וועדת
הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל.
או
בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל
חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית למעט עבודת גמר (תזה) או
מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד.
רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים, אלא אם כן מדובר בסטודנט.
(יש לצרף תעודה / מסמכים המעידים על עמידה בדרישה זו).
דרישות נוספות:
שפות עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית. וכן שפות
נוספות בהתאם למגזר מקבלי השירות
יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-Office, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית,
היכרות עם טכנולוגיות נוספות הנמצאות ברשות
ללא הרשעה פלילית היעדר הרשעה בעבירת מין,בהתאם לחוק למניעת העסקה
של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2001 (יש להציג אישור המעיד על
עמידה בדרישה זו).
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
אמינות ומהימנות אישית.
כושר למידה.
כושר עבודת צוות.
כושר לטפח יחסים בין אישיים.
עבודה תחת לחץ.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.