לחברה בתחום הרפואי דרוש/ה מנהל /ת צוות שירות לקוחות.
במסגרת התפקיד: ניהול מוקד שרות ומכירות B2B, ניהול קשר שוטף עם הלקוחות מקצה לקצה, הובלה לעמידה ביעדי מכירות, ביצוע שיחות מכירה טלפוניות לרופאים, שימור לקוחות קיימים, הזמנת צוותים רפואיים להדרכות, מעקב אחר משלוחים, הגדלת מאגר הלקוחות, ניהול אישי ומקצועי של צוות המוקדנים ועוד.
במסגרת התפקיד: ניהול מוקד שרות ומכירות B2B, ניהול קשר שוטף עם הלקוחות מקצה לקצה, הובלה לעמידה ביעדי מכירות, ביצוע שיחות מכירה טלפוניות לרופאים, שימור לקוחות קיימים, הזמנת צוותים רפואיים להדרכות, מעקב אחר משלוחים, הגדלת מאגר הלקוחות, ניהול אישי ומקצועי של צוות המוקדנים ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
– ניסיון קודם כראש צוות שירות לקוחות / מכירות.
– ניסיון במכירות.
– שליטה במערכת Priority יתרון.
– אנגלית ברמה גבוהה- קריאה וכתיבה.
– יכולת מכירה, יכולת ניהול ויחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון קודם כראש צוות שירות לקוחות / מכירות.
– ניסיון במכירות.
– שליטה במערכת Priority יתרון.
– אנגלית ברמה גבוהה- קריאה וכתיבה.
– יכולת מכירה, יכולת ניהול ויחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.