למחלקת הפרסום באגף תקשורת שיווקית דרוש /ה מנהל.ת פרסום.
התפקיד כולל אחריות על נראות המותג בכל אמצעי המדיה, אופליין ואונליין. עבודה מול משרד פרסום,חברת המדיה, חברות הפקה ופוסט וממשקים פנימיים וספקים חיצוניים.
ניהול קמפיינים 360 תקציב רחב היקף – כולל טלויזיה, רדיו, שילוט חוצות וסושיאל ועבודה שוטפת הנגזרת מהאסטרטגיה השיווקית.
ניהול נכסים ועמודי סושיאל (רשתות חברתיות), משפיענים ואחריות על התוכן והתקשורים בשוטף.
התפקיד כולל אחריות על נראות המותג בכל אמצעי המדיה, אופליין ואונליין. עבודה מול משרד פרסום,חברת המדיה, חברות הפקה ופוסט וממשקים פנימיים וספקים חיצוניים.
ניהול קמפיינים 360 תקציב רחב היקף – כולל טלויזיה, רדיו, שילוט חוצות וסושיאל ועבודה שוטפת הנגזרת מהאסטרטגיה השיווקית.
ניהול נכסים ועמודי סושיאל (רשתות חברתיות), משפיענים ואחריות על התוכן והתקשורים בשוטף.
דרישות:
כישורים נדרשים:
יחסי אנוש טובים, יכולת ורבלית גבוהה, ראייה מערכתית, ניהול ריבוי משימות.
כישורים נדרשים:
יחסי אנוש טובים, יכולת ורבלית גבוהה, ראייה מערכתית, ניהול ריבוי משימות.
ידע וניסיון:
ניסיון קודם בתפקיד סופרוייזר במשרד פרסום או בצד לקוח גדול.
ניסיון בעבודה על קמפיינים בכל אמצעי המדיה. אוריינטציה קריאייטיבית וסושיאלית.
ידע בתוכנות פאואר פויינט, אקסל. יתרון לקנבה ו chat GPT
ניסיון בעבודה מול משרד פרסום וספקים בתחום.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.