גבעת שמואלפתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
אנחנו מחפשים מזכירה / פקידה עם יכולת ארגון ואוריינטציה מכירתית, ניהול משרד וממשק עם לקוחות וספקים. תפקידך יהיה לנהל את לוח הזמנים, לארגן את הפגישות, לענות ולנתב שיחות טלפון, לטפל בהזמנות הוצאת תעודות משלוח וחשבוניות. אנחנו מחפשים מועמדת עם ניסיון קודם של 1-2 שנים כמזכירה או פקידה, הבקיאה במערכות CRM ובחבילת אופיס, שיוכלה להפגין יכולת היבטים אישיים של אחריות, דייקנות וארגון. יוכלת לטפל בדפסות וסריקות מסמכים – העבודה במשרה חלקית.
12:00-18:00, 5 ימים+

דרישות:
ניסיון קודם של 1-2 שנים כמזכירה או פקידה
שליטה ב- CRM, Office
ידע בטיפול במדפסות וסורקי מסמכים
רצוי הבנה בארגון אירועים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה סורק /ת למחלקת הסריקה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דוברי שפות
חדרהכפר יונהנתניהקדימה צורן
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה יבואנית מובילה בנתניה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/תתפעול משרד שוטף בכפיפות למנהלת משרד ראשיתתיוק, סריקה, הזמנות כיבוד וציודטיפול ברכש, ספקים, הזמנותמענה ...
לין ביכלר ראשי
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עו"ד מוביל בת"א דרוש/ה מזכיר/ת שותפים התפקיד כולל:ניהול יומנים ותיאומי פגישות מרובות משתתפים, מתן מענה טלפוני, ניהול שוטף של ...
דוברי שפות
פתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
לסטימצקי דרוש/ה עובד/ת אדמינסטרציה למחלקה העסקית במרלו"ג תיאור תפקיד: טיפול בהזמנות משלב קבלת ההזמנה ועד סגירה ליקוט הזמנות במרלו"ג טיפול ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת ניהול דרושה מזכירה.– יחסי אנוש– טלפונים– הדפסות– פיקוח על שעות עבודה של העובדים.– ידע בתוכנות office – עבודה מול מנהלי ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
Your role as an Operations Coordinator will involve coordinating activities and information flow between the local team and teams from ...
Logica-IT
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחולון / בת יםחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישילוד / רמלהמודיעיןנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורפתח תקווהקריותראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה ביטחונית בנתניה דרוש/ה מנהל/ת פרויקט בייצור במסגרת התפקיד:עבודה וריכוז הקשר מול הממשקים השונים ביניהם המכירות, מחסנים, ספקים ולקוחותביצוע מעקב אספקות ...
דוברי שפות
פתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה ויציבה בתחום מוצרי האמבטיה דרוש/ה מנהל /ת למחלקת הזמנות ושירות- ראש העין תיאור התפקיד:– ניהול ותיאום הזמנות מלקוחות ...
דוברי שפות
נתיבות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים עובד/ת לחצי משרה לניהול משרד בחברת איטום דרישות: חובה ידע בoffice. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קבוצת גבאי
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני, קבלת קהל, ניהול יומנים מורכבים, קביעת פגישות רבי משתתפיםתיוקים, סריקות, אירוח לקוחות, ניהול שוקף של ...
קבוצת קשת
משמרות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לקבוצת קשת דרוש.ה מזכיר.ת חברה למשרה חלקית ברמת החייל. התפקיד כולל:ניהול לו"ז מנהלת HR וחדרי ישיבותמענה טלפוני לעובדי החברה ולגורמים ...
פורסם לפני יותר מחודש
– ניהול יומנים למנהלי אגפים, תחומים ומחלקות.-תיאום הדרכות לעובדי החטיבה וביצוע זימונים.-תמיכה תפעולית במנהלי החטיבה.-הכנת מצגות.-הזנת הסכמי ספקים, תפעול והזנת ...
פורסם לפני יותר מחודש
בחברה לייצור קמח דרוש /ה לעבודה משרדית בימים א-ה בשעות 06:00-10:00פתיחת המשרד ב 6:00. מענה טלפוני לקוחות וספקים. קבלת הזמנות. ...
ראשון לציוןשוהם
פורסם לפני יותר מחודש
תפעול שירותי אדמיניסטרציה באתר: תאומי פגישות, ניהול יומן, ניהול משרד, טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני. התנהלות מרובה מול ספקים, ...
זמנית
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
• אחריות וניהול יומן, תיאומי לו"ז למנכ"ל החברה, סמנכ"לים ובכירים • מענה טלפוני וניתוב השיחות בחברה לגורמים הרלוונטיי ם • ...
הצגת משרות נוספות