אנחנו מחפשים מזכירה / פקידה עם יכולת ארגון ואוריינטציה מכירתית, ניהול משרד וממשק עם לקוחות וספקים. תפקידך יהיה לנהל את לוח הזמנים, לארגן את הפגישות, לענות ולנתב שיחות טלפון, לטפל בהזמנות הוצאת תעודות משלוח וחשבוניות. אנחנו מחפשים מועמדת עם ניסיון קודם של 1-2 שנים כמזכירה או פקידה, הבקיאה במערכות CRM ובחבילת אופיס, שיוכלה להפגין יכולת היבטים אישיים של אחריות, דייקנות וארגון. יוכלת לטפל בדפסות וסריקות מסמכים – העבודה במשרה חלקית.
12:00-18:00, 5 ימים+
12:00-18:00, 5 ימים+
דרישות:
ניסיון קודם של 1-2 שנים כמזכירה או פקידה
שליטה ב- CRM, Office
ידע בטיפול במדפסות וסורקי מסמכים
רצוי הבנה בארגון אירועים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון קודם של 1-2 שנים כמזכירה או פקידה
שליטה ב- CRM, Office
ידע בטיפול במדפסות וסורקי מסמכים
רצוי הבנה בארגון אירועים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.