חברת תוכנה מובילה בבני ברק מחפשת תומך/ת מערכות שכר
התפקיד כולל מענה לשיחות ופניות של חשבי שכר שעובדים על התוכנה שלנו בביצוע פעולות / הנפקת דוחות / תקלות טכניות / הנחיה לשימוש בתוכנות מקצועיות (שקלולית, עצמאית, עדכנית ועוד).
טיפול בלקוחות שרכשו את מוצרי החברה. התפקיד כולל פתרון בעיות טכניות ומתן תמיכה מקצועית ללקוחות דרך הטלפון, המייל וטכנולוגיות נוספות.
שעות עבודה: שעות עבודה 08:30 – 17:00 (מתוך זה חצי שעה הפסקה על חשבון החברה)
כולל ימי שישי פעם בחודש וחצי 08:30-12:30 – משולם כשעות נוספות.
יום ראשון אופציה לעבודה מהבית.
שכר 7-8 שכר יקבע בהתאם לניסיון
קליטה ישירה לארגון!
הכשרה אישית נמשכת בממוצע כ-3 שבועות.