מוקד רשתות חברתיות מגייס נציגי.ות שירות לקוחות ב WhatsApp!
חיפשתם מקום שמשקיע בכם? מצאתם! תמריצים שווים, נופשים שאפשר רק לחלום עליהם בארץ ובחו"ל, אירועים מושקעים, 3 מסעדות, חדר כושר וחוגי ספורט בחינם, חנות נוחות, גיבושים, שוברים, מתנות ובניין חדש ומפנק.
תחילת קורס ההכשרה- 26.06.24 – 3 שבועות בהם נלמד אתכם.ן את כל מה שאתם.ן צריכים לדעת!
איך העבודה שלכם תיראה?
– מתן שירות על ידי שיח דיגיטאלי עם לקוחות החברה בוואטסאפ.
– ניהול שיחות במקביל עם מספר לקוחות תוך חתירה לאיכות שירות מצוינת ועמידה ביעדי השירות.
– חשיפה לעולמות הדיגיטל , השירות והשיווק ותרגומם בשירות ללקוח.
– חלק מהפניות מחייבות המשך טיפול במענה טלפוני (70% מענה דיגיטלי ו30% מענה טלפוני).
-עבודה במשמרות מגוונות בימים א- ה בין השעות: 08:45-21:00 + ימי שישי לסירוגין עד 13:00.
– אפשרות למשרה חלקית – 4 משמרות בשבוע (מתוכן לפחות 2 משמרות ערב + שישי אחת לחודש)