מנהל תמיכה שינהל צוות של 6 HD שמעניקים שירות ל850 עובדים.550 עובדים של חטיבת הלקוחות (call center) ועוד 300 עובדי מטה.
התפקיד כולל טיפול בתקלות של כלל הארגון, כולל התקנות מחשבים, מדפסות, טלפוניה
ניהול גם מקצועי וגם ישיר.
![](https://webapi.drushim.co.il/logos/13395/page/635633066517146086.jpg)
דרוש/ה ראש צוות HELP DESK לאירגון מוביל במרכז
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהתל אביבפתח תקווהראשון לציוןראש העיןמודיעיןלוד / רמלהחולון / בת יםהוד השרוןנתניה
Gtech
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהתל אביבפתח תקווהראשון לציוןראש העיןמודיעיןלוד / רמלהחולון / בת יםהוד השרוןנתניה
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת