למכון אורתופדי בר"ג דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ובקרה
התפקיד כולל:
תמיכה אדמיניסטרטיבית וקבלת קהל, לקוחות, גיול חובות. ניהול משרד, רווחיות, בדיקות כדאיות וניתוחים עסקיים, תמיכה בהפקת דו"חות אד הוק, בקרה.
כפיפות – למנהלת אדמיניסטרציה במכון.
התפקיד כולל:
תמיכה אדמיניסטרטיבית וקבלת קהל, לקוחות, גיול חובות. ניהול משרד, רווחיות, בדיקות כדאיות וניתוחים עסקיים, תמיכה בהפקת דו"חות אד הוק, בקרה.
כפיפות – למנהלת אדמיניסטרציה במכון.
תנאים:
שעות עבודה 08:00-17:00.
דרישות:
מנהלת חשבונות – יתרון
שליטה בתוכנות WORD, EXCEL
ידיעת אנגלית ברמה טובה כולל יכולת ניסוח ברמה טובה
יכולת ביטוי והתנסחות טובה בעברית ובאנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מנהלת חשבונות – יתרון
שליטה בתוכנות WORD, EXCEL
ידיעת אנגלית ברמה טובה כולל יכולת ניסוח ברמה טובה
יכולת ביטוי והתנסחות טובה בעברית ובאנגלית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.