פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Sitting at the reception desk
Coordinate with the IT team on all office equipment and procurement.
Manage relationships with vendors and service providers.
Facilities
Serve as the point person for building and property management.
Partner with HR to develop and maintain office policies as necessary.
Partner with HR to produce happy hours, etc.
Act as the primary contact for maintenance, mailing, and supplies.
Author and maintain internal facilities documentation, including office floor plans and seating charts.
Maintain and order all supplies and coordinate food orders.
Coordinate company parking lots
Ordering daily breakfast
Tracking participation in Yoga lessons, Shiatsu treatments, and office attendance

Working days: Sunday, Tuesday and Thursday 3 days at 09:00-18:00
The salary is 8K
Location: Herzliya
SCOPELY

Requirements:
Previous experience in a high-tech company / startup / global company
Experience in Facility Coordinator

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Our company is using technology to transform transportation around the world. From changing a single persons daily commute to reducing ...
- חסוי -
דוברי שפות
פרדס חנה כרכור
פורסם לפני יותר מחודש
הגדרת והטמעת אסטרטגיית תפעול (יעדים, KPI’s, SLA’s)ניהול ובקרת אופרציה יומית מורכבתניהול צוות המחסן תוך הקפדה על חלוקת אחריות ותיעדוף משימותניהול ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are hiring and looking for an Office Admin & Employee Experience.We are looking for someone carrying, with the best ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
Our company is the world leader in serving science. Our Mission is to enable our customers to make the world ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
Your role as an Operations Coordinator will involve coordinating activities and information flow between the local team and teams from ...
דוברי שפות
מבשרת ציוןמעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
לגוף ציבורי במחוז ירושלים דרוש/ה מנהל/ת תפעול ניהול תפעול ברשות, לטיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב. עיקרי תפקידיו:א. יישום מדיניות ...
דוברי שפות
באר יעקבראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הייטק במודיעין דרוש/ה פקיד/ת קבלה התפקיד כולל: קבלה ומתן מענה לאורחים, סיוע בארגון אירועים, טיפול בהזמנת שליחויות, טיפול בדואר, ...
רבין השמה
אשקלוןבאר שבעמעלה אדומיםקרית גת / קרית מלאכי
פורסם לפני יותר מחודש
הובלת צוות טכני מגוון להשגת ייצור רציף קליטה הסמכה וקידום צוות טכני(מפעילים)טיפול בתקלות שבר דיאגנוסטיקה טיפול ותיעודתיכנון ותיזמון עבודות בתיאום ...
- חסוי -
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
אם את/ה מחפש/ת את האתגר הבא שלך בתחום הניהול והנדל"ן, זו ההזדמנות שלך!אנו מחפשים מנהלי נכסים אזוריים מוכשרים ומנוסים למשרדינו ...
רמי שבירו
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת ניהול נכסים מקבוצת שבירו, דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ושירות ללקוחתיאור התפקיד:התפקיד הוא צומת מרכזי של חב' הניהול האחראית על ניהול ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
פעילות סביב חגים ומועדי ישראל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פורסם לפני יותר מחודש
כפיפות ל: סמנכ"ל תפעול (חבר בהנהלת התפעול של החברה) כללי: באתר היצור בעמיעד מתבצע יצור כלל מסנני המתכת של החברה. ...
פורסם לפני יותר מחודש
A software development company, specializing in sophisticated e-commerce solutions, is looking for a motivated Office Manager to join our team. Among ...
גוטליב אחריות בבניה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
חברת "גוטליב אחריות בבנייה", חברה יזמית וקבלנית ותיקה ומובילה בתחום ההתחדשות העירונית,מחפשת מנהל/ת משרד במשרה מלאה, החלפה לחל"ד.תיאור המשרה:· תיאום ...
פורסם לפני יותר מחודש
חצי משרה, בחברת הייטק ברמת גן,דרוש/ה אם/אב בית,ימי עבודה א,ג,ד,ה,שעות: 8-14, מהות התפקיד: הכנת ארוחת בוקר/צהרים,ניקיון כללי של המשרד (חלל ...
הצגת משרות נוספות