פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are looking for a detail-oriented and organized Office Manager to oversee our front office operations.
You will be responsible for managing office supplies, greeting visitors, providing administrative support to employees, scheduling meetings and appointments, printing documents as needed, and ensuring general office efficiency.
This is a full-time position.

Requirements:
The ideal candidate has 1-2 years of administrative experience, is highly skilled with Microsoft Office and scheduling software, and can type quickly with accuracy.
If you are a friendly and communicative multi-tasker with excellent time management abilities, we want to hear from you!

1-2 years of administrative or office management experience
Proficiency with Microsoft Office (mandatory)
Experience with scheduling software (mandatory)
Ability to type quickly and accurately (mandatory)
Strong written and verbal communication skills
Exceptional organizational and multi-tasking abilities
Friendly, professional demeanor
Fluency in English
Knowledge of office equipment operation
Experience with printing documents including braille printing (advantage)

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עורכי דין ותיק במרכז ראשון לציון דרוש/ה מזכיר/ה. התפקיד כולל:– עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.– הנפקת חשבוניות, התנהלות מול בנקים, משכורות.– ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
A cutting-edge User Experience agency, based in Ra'anana, is seeking a talented and dedicated Marketing Personal Assistant to support our ...
Teva Pharmaceuticals
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Main responsibilities and activities   In the Supply Chian Department we are looking for a brilliant profile reporting to the Assoc ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for an organized and detail-oriented Administrative Assistant and excellent typing to provide administrative support to our team. ...
אברהם וקסלר עו"ד
דוברי שפות
מעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עורכי דין אברהם וקסלר דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת בעלת יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב. למשרה של 7-8 שעות.
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לאתר מידרג-דירוג בעלי מקצוע דרושים עובדים/ות לעבודה במוקד הדירוג-ללא מכירות!התפקיד כולל עבודה מול משתמשי האתר, קבלת משובים ותמיכה טכנית לגולשים. ...
דוברי שפות
שוהם
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה יבואנית איכותית ומובילה בתחומה הממוקמת באזור לודדרוש/ה פקיד/ת קבלהבמסגרת התפקיד:– קבלת אורחים ולקוחות החברה– מענה טלפוני– מעקב אחר משלוחים– ...
דוברי שפות
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לפרויקט מערכת אשראי חדשה בבנק דרוש/ה קלדן/ית למשרה מידיתעבודה מידיתוהעסקה עד סוף נובמבר 24עיקרי התפקיד: העברת נתוני מסגרות קיימות בין ...
דוברי שפות
הוד השרון
פורסם לפני יותר מחודש
מפעל ייצור דרוש/ה פקידה / עוזר/ת אישי/ת של מנכ"ל החברהשעות עבודה: 8:00-17:00משרה מתאימה גם לחיילים/ות משוחררים/ות דרישות: ניהול לו"ז, גביאות, ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד משפחתי בבסר סיטי בפ"ת, העוסק בתחום האזרחי-מסחרי, הוצל"פ והתחדשות עירונית דרוש/ה מתמחה להתחלה מיידית. דרישות: אסרטיביות, יכולת עבודה בריבוי ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין ברמת גן (אזור הבורסה), העוסק בתחום הנזיקין.משרה מלאה.האווירה במשרד נעימה ומשפחתית. דרישות: אם את/ה שולט/ת ...
הוד השרון
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול עמדת הקבלהמתן שירות לעובדי ואורחי החברהמענה למיילים/ טלפוניםטיפול בדואר ובניירת ניהול מלאי והזמנת ציוד ניהול יומנים ותיאום פגישותעבודה מול ...
אליפסה הנדסה
יבנהרחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון בטחוני באזור השפלה דרוש/ה מפעיל/ת מכונות דפוס במחלקת הפקה בתחום תיעוד ומידעהתפקיד דורש ידע בסיסי בהפעלת מכונות דפוס (דפוס ...
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד עורכי דין אברהם וקסלר דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת בעל/ת יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב. * משרת אם/מלאה. דרישות: עדיפות לבעל/ת ...
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד משפטי מוביל בתחומו, דרוש/ה מזכיר/ה לשעות אחר הצהריים.תנאים טובים!!!ימים א'-ה'שעות 15-20מתאים גם לסטודנטים/ותסביבת עבודה צעירה ודינמית! דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- ...
הצגת משרות נוספות