התפקיד כולל:
אחריות כוללת למענה לפניות ותלונות של מטופלים ומשפחותיהם
הנעת תהליכים ללמידה והפקת לקחים.
עבודה מרובת ממשקים מול כלל מנהלי בית החולים
עבודה מול הרגולטור (משרד הבריאות), ארגוני צרכנות, ארגוני מטופלים וקופות חולים.
תטפלו בתלונות ופניות הציבור, תהיו אחראים על תיעוד, סיווג ומדידה של מכתבי תלונה
תדאגו להעלאת נושאים למודעות מנהלי החברה והנעת המנהלים לביצוע תהליכי הפקת לקחים.
אחריות כוללת למענה לפניות ותלונות של מטופלים ומשפחותיהם
הנעת תהליכים ללמידה והפקת לקחים.
עבודה מרובת ממשקים מול כלל מנהלי בית החולים
עבודה מול הרגולטור (משרד הבריאות), ארגוני צרכנות, ארגוני מטופלים וקופות חולים.
תטפלו בתלונות ופניות הציבור, תהיו אחראים על תיעוד, סיווג ומדידה של מכתבי תלונה
תדאגו להעלאת נושאים למודעות מנהלי החברה והנעת המנהלים לביצוע תהליכי הפקת לקחים.
דרישות:
מה אנחנו דורשים?
תואר ראשון ממוסד מוכר – חובה
ניסיון של שנה במתן שירות בדרג שני בארגון נותן שירות בערוצים שונים – חובה
דוברי רוסית/אנגלית – יתרון משמעותי
ניסיון של שיחות שימור לקוחות- יתרון
בעל/ת רקע במערכת הבריאות יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מה אנחנו דורשים?
תואר ראשון ממוסד מוכר – חובה
ניסיון של שנה במתן שירות בדרג שני בארגון נותן שירות בערוצים שונים – חובה
דוברי רוסית/אנגלית – יתרון משמעותי
ניסיון של שיחות שימור לקוחות- יתרון
בעל/ת רקע במערכת הבריאות יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.