דרוש/ה מנהל /ת מחלקת הנה"ח (מילוי מקום), בנהריה.
היקף משרה 100%.
תיאור המשרה:
ניהול מערכת הנהלת החשבונות ברשות המקומית.
תחומי אחראיות:
ניהול מערכת הרישום החשבונאי. הפקת דוחות כספיים ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
ניהול מערכת הרישום החשבונאי.
וידוא ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם להוראות הדין הקיים (לרבות תקנות הרשויות המקומיות)הנהלת חשבונות(תשמ"ח – 1998).
וידוא רישום כל הפעולות הכספיות בספרי הרשות.
פיקוח על ניהול ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
תכנון מערך המלוות ופיקוח עליו, כולל הכנת תחזיות פירעון מלוות.
תכנון תכנית העבודה של העובדים תחתיו והנחייתם המקצועית.
הפקת דוחות כספיים:
הכנה בפועל או פיקוח על הכנת דו"חות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעוניים, ושנתיים.
ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים:
קרה אחר מערכת הנהלת חשבונות של מוסדות החינוך ושל מחלקות סמך עירוניות
המהוות חלק מרשות המקומית.
בקרה אחר רישום תקין של כל הפעילות הכספת ברשות.
עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות לבין יתרות ודו"חות המתקבלים מהבנקים.
עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות למערך הגבייה ולכל מערך אחר ברשות.
וידוא אישור חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות
ולחוזים של הרשות.פיקוח על תזרים המזומנים של הרשות. ייעוץ בנושאים כספיים וחשבונאים לרשות.
דיווחים למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים, לרבות לשלטונות המס, לקרנות העובדים,
לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
הכנת תקציב שנתי.
על המועמדים למלא שאלון ולהגיש קורות חיים בצירוף תעודות השכלה וצילום תעודת זהות,
אישורים והמלצות במעטפה סגורה במח' משאבי אנוש בנהריה או במייל.
היקף משרה 100%.
תיאור המשרה:
ניהול מערכת הנהלת החשבונות ברשות המקומית.
תחומי אחראיות:
ניהול מערכת הרישום החשבונאי. הפקת דוחות כספיים ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
ניהול מערכת הרישום החשבונאי.
וידוא ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם להוראות הדין הקיים (לרבות תקנות הרשויות המקומיות)הנהלת חשבונות(תשמ"ח – 1998).
וידוא רישום כל הפעולות הכספיות בספרי הרשות.
פיקוח על ניהול ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
תכנון מערך המלוות ופיקוח עליו, כולל הכנת תחזיות פירעון מלוות.
תכנון תכנית העבודה של העובדים תחתיו והנחייתם המקצועית.
הפקת דוחות כספיים:
הכנה בפועל או פיקוח על הכנת דו"חות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעוניים, ושנתיים.
ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים:
קרה אחר מערכת הנהלת חשבונות של מוסדות החינוך ושל מחלקות סמך עירוניות
המהוות חלק מרשות המקומית.
בקרה אחר רישום תקין של כל הפעילות הכספת ברשות.
עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות לבין יתרות ודו"חות המתקבלים מהבנקים.
עריכת התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות למערך הגבייה ולכל מערך אחר ברשות.
וידוא אישור חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות
ולחוזים של הרשות.פיקוח על תזרים המזומנים של הרשות. ייעוץ בנושאים כספיים וחשבונאים לרשות.
דיווחים למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים, לרבות לשלטונות המס, לקרנות העובדים,
לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
הכנת תקציב שנתי.
על המועמדים למלא שאלון ולהגיש קורות חיים בצירוף תעודות השכלה וצילום תעודת זהות,
אישורים והמלצות במעטפה סגורה במח' משאבי אנוש בנהריה או במייל.
תאריך הגשת המועמדות: 3/6/2024 עד השעה 00:00.
דרישות:
כישורים אישיים:
סדר וארגון. דיוק בפרטים. אמינות ומהימנות אישית.
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה לערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה. או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
עדיפות לרואה חשבון מוסמך.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 שנים האחרונות שקדמו למועד
האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, כלכלה או כספים.
ניסון ניהולי:
3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
כישורים אישיים:
סדר וארגון. דיוק בפרטים. אמינות ומהימנות אישית.
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה לערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה. או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
עדיפות לרואה חשבון מוסמך.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 שנים האחרונות שקדמו למועד
האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום החשבונאות, כלכלה או כספים.
ניסון ניהולי:
3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.