מכרז חיצוני מספר 15.2024
לתפקיד מנהל/ת יחידת חינוך
מנהל יחידת חינוך נתוני המשרה
סוג תפקיד:
תפקיד חובה – סטטוטורי
תיאור התפקיד:
ייעוד: גיבוש ועיצוב של המדיניות בתחום החינוך ברשות, ברוח המדיניות העירונית ובהלימה עם
הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי ברשות המקומית למען הוצאתה לפועל.
תחומי אחריות:
.1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך.
.2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר)יסודיים ועל-יסודיים.(
.3 ליווי ובקרה של פעילות בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים.
.4 ליווי גני הילדים ובקרה על פעילותם.
.5 ליווי השירות הפסיכולוגי החינוכי ובקרה על פעילותו.
.6 קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך.
.7 טיפול בנושאי הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך.
.8 ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות.
.9 טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך.
לתפקיד מנהל/ת יחידת חינוך
מנהל יחידת חינוך נתוני המשרה
סוג תפקיד:
תפקיד חובה – סטטוטורי
תיאור התפקיד:
ייעוד: גיבוש ועיצוב של המדיניות בתחום החינוך ברשות, ברוח המדיניות העירונית ובהלימה עם
הנחיות משרד החינוך, וניהול המערך החינוכי ברשות המקומית למען הוצאתה לפועל.
תחומי אחריות:
.1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך.
.2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר)יסודיים ועל-יסודיים.(
.3 ליווי ובקרה של פעילות בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים.
.4 ליווי גני הילדים ובקרה על פעילותם.
.5 ליווי השירות הפסיכולוגי החינוכי ובקרה על פעילותו.
.6 קידום ועידוד של יוזמות פדגוגיות וחברתיות במוסדות החינוך.
.7 טיפול בנושאי הצטיידות, רכש ותחזוקה של מוסדות החינוך.
.8 ייצוג וייעוץ בנושאים הקשורים למערך החינוך ברשות.
.9 טיפול בנושאי חירום וביטחון במוסדות החינוך.
דרישות:
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
.1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך
א. גיבוש חזון ומדיניות בתחום החינוך ברשות המקומית, בהלימה עם מדיניות משרד חינוך
ועם חוקים בתחום החינוך.
ב. הטמעת המדיניות והחזון בקרב עובדי האגף ובמוסדות החינוך.
ג. התוויית תכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות לאגף החינוך, והבאתן לאישור הדרג
הבכיר.
ד. עדכון תכניות העבודה, בהתאם לצרכים ולשינויים השוטפים ברשות המקומית.
.2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר היסודיים והעל-יסודיים)להלן: מוסדות
החינוך.
א. תכנון אזורי הרישום למוסדות החינוך.
ב. גיבוש קריטריונים ותנאי סף לקבלת תלמידים למוסדות החינוך השונים.
ג. פיתוח תהליכי עבודה לרישום למוסדות החינוך והטמעתם באגף ובמוסדות החינוך.
ד. הפקת חוברת רישום המיועדת להורים, אשר מכילה מידע אודות ההליך ומועד הרישום.
ה. רישום ושיבוץ של תלמידים למוסדות החינוך לקראת שנת לימודים חדשה.
ו. טיפול במקרים חריגים ובקשיים במהלך הרישום)דוגמת איחור ברישום.
ז. מעקב ובקרה אחר תהליך הרישום המתבצע במוסדות החינוך.
ח. פיתוח, שיפור ותפעול לוגיסטי של הליך הרישום, והעסקת כוח אדם ייעודי לכך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
.1 התוויית מדיניות וגיבוש תכניות עבודה בתחום החינוך
א. גיבוש חזון ומדיניות בתחום החינוך ברשות המקומית, בהלימה עם מדיניות משרד חינוך
ועם חוקים בתחום החינוך.
ב. הטמעת המדיניות והחזון בקרב עובדי האגף ובמוסדות החינוך.
ג. התוויית תכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות לאגף החינוך, והבאתן לאישור הדרג
הבכיר.
ד. עדכון תכניות העבודה, בהתאם לצרכים ולשינויים השוטפים ברשות המקומית.
.2 ניהול מערך הרישום לגני הילדים ולבתי הספר היסודיים והעל-יסודיים)להלן: מוסדות
החינוך.
א. תכנון אזורי הרישום למוסדות החינוך.
ב. גיבוש קריטריונים ותנאי סף לקבלת תלמידים למוסדות החינוך השונים.
ג. פיתוח תהליכי עבודה לרישום למוסדות החינוך והטמעתם באגף ובמוסדות החינוך.
ד. הפקת חוברת רישום המיועדת להורים, אשר מכילה מידע אודות ההליך ומועד הרישום.
ה. רישום ושיבוץ של תלמידים למוסדות החינוך לקראת שנת לימודים חדשה.
ו. טיפול במקרים חריגים ובקשיים במהלך הרישום)דוגמת איחור ברישום.
ז. מעקב ובקרה אחר תהליך הרישום המתבצע במוסדות החינוך.
ח. פיתוח, שיפור ותפעול לוגיסטי של הליך הרישום, והעסקת כוח אדם ייעודי לכך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.