היקף משרה- 50%.
תאריך הגשת המועמדות: עד 06.06.24, 12:00:00.
תיאור התפקיד:
1. גיבוש תפיסת הפעלה למחלקה לשירותים חברתיים, בהתאם להנחיות משרד הרווחה
והביטחון החברתי, בהתייחס למצבי חירום ובכפוף למדיניות הרשות המקומית.
2. ביצוע מכלול הפעולות בנושאי החירום במחלקה לשירותים חברתיים, בהתאם למדיניות
משרד הרווחה והביטחון החברתי ובהתאם למדיניות הרשות המקומית:
– הטמעת תוכניות העבודה שנקבעו על ידי הממונים המחוזיים במחוזות בתחום החירום.
– יישום וביצוע הנחיות, נהלים והוראות בתחום על פי התע"ס.
– עדכון שוטף והעברת מידע רלוונטי.
– תיאום לצורך ביצוע משימות ומטלות בתחום מוכנות לחירום.
3. הכנת מיפוי ותמונת מצב של מוכנות המחלקה לשירותים חברתיים לחירום בדגש על צרכי
אוכלוסיית המטופלים במחלקות לשירותים חברתיים.
4. היערכות שוטפת בדבר כשירות ומוכנות המחלקה לטיפול באוכלוסייה בעת חירום בהתאם
להנחיות הרשות, מעקב ותיעוד אחר תיקון הליקויים שנמצאו.
5. בעיתות שגרה – הכנת המחלקה למצבי החירום השונים, הכנת "תורת לחימה" ונהלי
עבודה בהתאם למדיניות משרד הרווחה ומדיניות הרשות המקומית.
6. השתלבות בעתות חירום במערך החירום במחלקה לשירותים חברתיים.
7. תיעוד, ריכוז ועדכון נתונים רלוונטיים למצבי חירום במערכת הממוחשבת.
8. ייצוג המחלקה במפגשי עבודה בתחום החירום המאורגנים על ידי הרשות ובמשרד
הרווחה.
9. ביצוע מטלות נוספות בתחום החירום בהתאם להוראת התע"ס והנחיות הממונה.
תנאי סף:
השכלה:
בעל / ת תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל /ה הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, או הנדסאי /ת או טכנאי /ת מוסמך /ת בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג, 2012.
ניסיון מקצועי: ניסיון של שנה בתחום החירום או הרווחה.
ניסיון ניהולי: לא נדרש.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
– יכולת תיאום, ארגון וייזום.
– יכולת הנחיה, הדרכה וביצוע בקרה.
– יכולת עבודה בצוות.
– יכולת עמידה במצבי לחץ.
– זמינות ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
– ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.
– ראייה קהילתית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.