פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
inventing a new way of managing IT end-to-end for IT professionals and IT teams around the world.

By creating an AI-powered IT platform, all-in-one Remote Monitoring and Management (RMM) Helpdesk, Ticketing, and Reporting solution helps more than 23,000 IT pros achieve 10X operational efficiency, cut down time-to-resolution, and deliver better outcomes faster. Located in the heart of Tel-Aviv, our team of passionate, like-minded individuals is driven by a shared mission to unleash everyone's potential and constantly innovate. We create an open, transparent, and supportive environment that gives our teams the autonomy, resources, and freedom to thrive.

We are looking for Customer Success Managers to join the team!
Our Customer Success Managers are the face of to our clients. Your goal is to learn as much as possible about our customers needs and their business workflow. As a Customer Success Manager (CSM) for our Strategic team, you will be expected to deliver value and ROI to largest clients. These long-lasting relationships are built via exceptional customer service, understanding customers technical needs, challenges , complex working environments and top-notch onboarding of new customers. As a part of the Strategic CSM team, you will be responsible for the success of the account, managing the partnership, monitoring, analyzing and optimizing the data and working towards quarterly targets and KPIs.

Responsibilities:
Serve as the primary point of contact between clients and the team
Build and maintain strong relationships with clients
Onboard new customers and conduct ongoing quarterly Business Reviews
Lead value driven conversations with your customers
Serve as a technical authority for customers queries on the Platform.
Analyze key account statistics and performance metrics to identify pain points
Educate clients on how to best use platform aka best practices
Proactively identify (growth) opportunities and optimization points for clients
Organically grow your portfolio of clients by delivering additional solutions and tools based on business needs
Demonstrate continuous value of solutions by keeping high retention rates
Lead online walk-throughs, webinars, consultations and one-on-one demos for a full onboarding experience

Requirements:
Native English Speaker (or native level) mandatory
5+ years of experience in a technical and customer facing role
Flexibility to work US hours, Monday-Friday
Understanding of IT infrastructures (Networks and Operation Systems) or interest and readiness to learn
Solid understanding of customer lifecycle stages
Ability to understand complex technology and explain it simply
Strong quantitative and analytical skills; ability to identify data trends
A proven record of retaining, developing and growing multiple client relationships
Committed to customer satisfaction with a passion for customer success
Ability to work in a fast-paced dynamic environment
Superior organization and prioritization skills, with strong attention to detail
Self-motivated, detail-oriented with strong communication and interpersonal skills
Problem-solver, resourceful and independent

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני יותר מחודש
CodeValue is a leading software development and consultancy company, dedicated to delivering innovative solutions to our clients. We specialize in ...
דוברי שפות
חיפהנשר
פורסם לפני יותר מחודש
** recent graduates are welcome to apply What You'll Be Doing??Provide professional and efficient customer support while ensuring high customer ...
באר שבע
פורסם לפני יותר מחודש
דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד ממשלתי.מענה טלפוני ללקוחות שפונים דרך האתר הממשלתי GOV. ללא ימי שישי ושבת. שכר מתגמל + פרמיה ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a Onboarding Project Manager.As a Client Onboarding Project Manager you will be responsible for onboarding implementation ...
סלקום
משמרותעבודה מהבית
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישיעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני יותר מחודש
אנחנו מחפשים נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני שלנו בחיפה ואתם מרוויחים מענק בסך 10,000 ש"ח שיינתן ב2 פעימות:5,000 ש"ח לאחר ...
פורסם לפני יותר מחודש
Our Group (traded on the Tel Aviv stock exchange) is a leading, well-established, company in Israel for providing technological solutions ...
פורסם לפני יותר מחודש
We built a platform that builds businesses. From launching and managing to growing a business, we are the all-in-one solution that ...
פורסם לפני יותר מחודש
Join our growing team as a Customer Onboarding Manager! In this critical role, you'll be the champion for our new ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a Solutions Engineer to become an integral part of its team, dedicated to offering technical guidance and ...
סלקום
אזור השרוןאשקלוןבאר שבעהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחולון / בת יםחיפהטבריהיבנהיוקנעם / רמת ישילוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורפתח תקווהקריותקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
חי/ה את השטח?מחפש/ת תפקיד עם עצמאות ורכב צמוד?המשרה הזו בול בשבילך!בוא/י ללמוד את התחומים הכי חמים בשוק ולרכוש מיומנויות בעולם ...
JobShop
אזור השרוןאריאלהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
מנהלת הלקוחות תהיה אחראית לניהול ושימור הקשר עם לקוחות החברה, במטרה להבטיח שביעות רצון גבוהה והמשך פעילות עסקית מוצלחת. התפקיד ...
פורסם לפני יותר מחודש
Required Customer Success ManagerAbout the companyWe are publishing innovators delivering data-driven technological solutions that transform publishers into scalable, thriving businesses. ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בתל-אביב, סמוך לתחנת רכבת, דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס למשרה מלאה, ללא ימי שישי. דרישות: – אין צורך בניסיון קודם.– ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בתל-אביב, סמוך לתחנת רכבת, דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס למשרה מלאה, ללא ימי שישי. דרישות: – אין צורך בניסיון קודם.– ...
הצגת משרות נוספות