דרוש/ה סגן/ית מנהל אגף חינוך ומנהל/ת מחלקת בתי ספר.
היקף משרה: 100%.
עיקרי תפקיד:
הובלת מערך החינוך העל יסודי ברשות המקומית בהלימה עם הנחיות החינוך ובהתאם למדיניות מנהל חינוך ברשות ובהסתמך על מדיניות משרד החינוך.
גיבוש מדיניות החינוך במוסדות החינוך בעיר (יסודי ועל יסודי) בהתאם לחזון החינוכי, דגשי מנהל האגף והתפיסה העירונית.
תכנון הפעילות השנתית במוסדות החינוך וליווי מנהלים בכתיבת תוכניות עבודה שנתיות.
ניהול תקציבי ובקרה תקציבית של תקציב מוסדות החינוך בעיר (יסודי ועל יסודי).
קידום המענה הפדגוגי וחדשנות פדגוגית במוסדות החינוך.
יזום קידום והטמעה של תוכניות חינוך ייחודיות.
קידום הערכה ומדידה של הישגים בחינוך.
ניהול על של מערך הרישום השיבוץ והמעברים במוסדות החינוך.
ניהול פורום מנהלי בתי ספר ופורום מנהלי על יסודי בעיר.
הגדלת המשאבים ומיצוי המשאבים לטובת מוסדות החינוך.
ניהול פיתוח עירוני חינוכי: הרחבה ובנייה של מוסדות חינוך בממשק עם גורמי הפיתוח
סיוע למנהל האגף, ממ מנהל האגף בהעדרו, ניהול פרוייקטים חינוכיים רוחביים בהתאם להנחיית מנהל האגף.
מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 11.06.2024 00:00.
היקף משרה: 100%.
עיקרי תפקיד:
הובלת מערך החינוך העל יסודי ברשות המקומית בהלימה עם הנחיות החינוך ובהתאם למדיניות מנהל חינוך ברשות ובהסתמך על מדיניות משרד החינוך.
גיבוש מדיניות החינוך במוסדות החינוך בעיר (יסודי ועל יסודי) בהתאם לחזון החינוכי, דגשי מנהל האגף והתפיסה העירונית.
תכנון הפעילות השנתית במוסדות החינוך וליווי מנהלים בכתיבת תוכניות עבודה שנתיות.
ניהול תקציבי ובקרה תקציבית של תקציב מוסדות החינוך בעיר (יסודי ועל יסודי).
קידום המענה הפדגוגי וחדשנות פדגוגית במוסדות החינוך.
יזום קידום והטמעה של תוכניות חינוך ייחודיות.
קידום הערכה ומדידה של הישגים בחינוך.
ניהול על של מערך הרישום השיבוץ והמעברים במוסדות החינוך.
ניהול פורום מנהלי בתי ספר ופורום מנהלי על יסודי בעיר.
הגדלת המשאבים ומיצוי המשאבים לטובת מוסדות החינוך.
ניהול פיתוח עירוני חינוכי: הרחבה ובנייה של מוסדות חינוך בממשק עם גורמי הפיתוח
סיוע למנהל האגף, ממ מנהל האגף בהעדרו, ניהול פרוייקטים חינוכיים רוחביים בהתאם להנחיית מנהל האגף.
מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 11.06.2024 00:00.
דרישות:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
המנהל יחויב לסיים בהצלחה- קורס להדרכת מנהלי מחלקת חינוך, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שיועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור.
בעל תעודת הוראה.
תואר שני-יתרון.
דרישות ניסיון:
ניסיון מקצועי-
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור- 3 שנות ניסיון מקצועי לפחות במהלך 5 השנים האחרונות בתחום החינוך היסודי/העל יסודי.
ניסיון ניהולי:
ניסיון ניהולי של 5 עובדים או יותר במשך 3 שנים לפחות.
ניסיון בניהול בית ספר- יתרון משמעותי.
דרישות נוספות:
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנת office לרבות אקסל.
רישיון נהיגה.
הגבלת כשירות עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך כתבת מהמנהל הכללי.
העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
הרשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור עי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך.
הוכחה למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על התלמידים.
בגיר שהורשע בעבירת מין בהתאם להוראות.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
ביצוע משימות תחת תלות בגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
מתן מענה לבעיות תחת אילוצים רב מערכתיים.
קיום מערכת יחסי גומלין עם הגורמים ברשות ומחוצה לה.
ריבוי משימות.
עבודה בצוותי עבודה.
נכונות לעבודה בשעות שאינן שגרתיות.
כישורים נדרשים:
בעל יכולת וכישורים חינוכיים ופדגוגיים.
יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות.
יצירתיות ויוזמה.
יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה.
יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
המנהל יחויב לסיים בהצלחה- קורס להדרכת מנהלי מחלקת חינוך, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שיועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור.
בעל תעודת הוראה.
תואר שני-יתרון.
דרישות ניסיון:
ניסיון מקצועי-
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור- 3 שנות ניסיון מקצועי לפחות במהלך 5 השנים האחרונות בתחום החינוך היסודי/העל יסודי.
ניסיון ניהולי:
ניסיון ניהולי של 5 עובדים או יותר במשך 3 שנים לפחות.
ניסיון בניהול בית ספר- יתרון משמעותי.
דרישות נוספות:
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנת office לרבות אקסל.
רישיון נהיגה.
הגבלת כשירות עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך כתבת מהמנהל הכללי.
העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
הרשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור עי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך.
הוכחה למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על התלמידים.
בגיר שהורשע בעבירת מין בהתאם להוראות.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
ביצוע משימות תחת תלות בגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
מתן מענה לבעיות תחת אילוצים רב מערכתיים.
קיום מערכת יחסי גומלין עם הגורמים ברשות ומחוצה לה.
ריבוי משימות.
עבודה בצוותי עבודה.
נכונות לעבודה בשעות שאינן שגרתיות.
כישורים נדרשים:
בעל יכולת וכישורים חינוכיים ופדגוגיים.
יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות.
יצירתיות ויוזמה.
יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה.
יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.