לחברת POC המפתחת ומשווקת מערכות ניהול שטח עבור לקוחות נדל"ן מסחרי מניב דרוש/ה ראש צוות לניהול תיקי לקוחות.
התפקיד כולל ריכוז פעילות השירות, התמיכה, ההדרכות ושימור הלקוחות ללקוחות החברה.
ראש הצוות ימלא תפקיד מרכזי בהבטחת ההצלחה ושביעות הרצון הן של החברה והן של לקוחותיה.
התפקיד כולל ריכוז פעילות השירות, התמיכה, ההדרכות ושימור הלקוחות ללקוחות החברה.
ראש הצוות ימלא תפקיד מרכזי בהבטחת ההצלחה ושביעות הרצון הן של החברה והן של לקוחותיה.
עבודה מול ריבוי ממשקים.
תחומי האחריות של הצוות/ מחלקה:
1. ניהול צוות מצומצם- ריכוז מידע, הכשרות, הגדרת יעדים, סדרי עדיפויות ומדדי ביצוע
2. שימור לקוחות.
3. שירות ותמיכה.
4. הדרכות.
5. Up sales
משרה מלאה
משרדי החברה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות- חובה
תואר ראשון
ניסיון במתן שירות ללקוחות עסקיים, עדיפות בתעשיית הנדל"ן (שירות, תמיכה, שימור וכיוב')
תקשורת מעולה
יכולות ארגוניות חזקות וגישה מסודרת לניהול משימות
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות כ- 50% Hands on
ניסיון בניהול צוות- חובה
תואר ראשון
ניסיון במתן שירות ללקוחות עסקיים, עדיפות בתעשיית הנדל"ן (שירות, תמיכה, שימור וכיוב')
תקשורת מעולה
יכולות ארגוניות חזקות וגישה מסודרת לניהול משימות
יכולת עבודה תחת ריבוי משימות כ- 50% Hands on
יתרון עשוי להיות לבעלי רקע ב:
א. הדרכות או מכירות
ב. תוכנת CAD (קלאסי להנדסאי תעשייה וניהול ו/או הנדסאי אדריכלות ו/או או"ש)
אנגלית מעולה!
מומלץ לעבור על אתר החברה ולרשום כמה מילים למה את/ה סבור/ה שיש התאמה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.