תיאור
מנהל /ת שירות לקוחות – החלפה לחול"ד
3. תחומי אחריות:
אחריות על המענה הטלפוני, פניות הלקוחות, ופתרון בעיות.
עדכון ותיעוד במערכת באופן שוטף.
התנהלות מול דיירים במידת הצורך – ושימור הלקוחות.
מתן מענה שירותי ותפעולי, תוך עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, עבודה שוטפת מול מנהלי הפרויקטים, מחלקת הכספים ומחלקת שינויי דיירים.
טיפול בהיבטים משפטיים, ניסוח מכתבים ומיילים ללקוחות, התנהלות מול עורכי דין שמלווים את החברה.
טיפול ומענה בהתאם להתחייבויות בהסכמים, וניתוח בעיות וקידום הפתרון בהתאם.
הוצאת דוחות שוטפים.
תיאום מסירות ועבודה שוטפת מול מנהלת המסירות.
פעולות יזומות ליצירת וחיזוק הקשרים עם לקוחות לדוגמא: מתנות, מיילים לקראת חגים.
עדכון ודיווחים שוטפים ללקוחות לאורך הפרויקט ובשלבי הבניה בפרט.
ניהול הצוות- אחריות להובלת העובדים לעמידה ביעדים ולהישגים, שיפור והטמעת נהלים מערכות מידע, בקרה והכשרה.
מנהל /ת שירות לקוחות – החלפה לחול"ד
3. תחומי אחריות:
אחריות על המענה הטלפוני, פניות הלקוחות, ופתרון בעיות.
עדכון ותיעוד במערכת באופן שוטף.
התנהלות מול דיירים במידת הצורך – ושימור הלקוחות.
מתן מענה שירותי ותפעולי, תוך עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, עבודה שוטפת מול מנהלי הפרויקטים, מחלקת הכספים ומחלקת שינויי דיירים.
טיפול בהיבטים משפטיים, ניסוח מכתבים ומיילים ללקוחות, התנהלות מול עורכי דין שמלווים את החברה.
טיפול ומענה בהתאם להתחייבויות בהסכמים, וניתוח בעיות וקידום הפתרון בהתאם.
הוצאת דוחות שוטפים.
תיאום מסירות ועבודה שוטפת מול מנהלת המסירות.
פעולות יזומות ליצירת וחיזוק הקשרים עם לקוחות לדוגמא: מתנות, מיילים לקראת חגים.
עדכון ודיווחים שוטפים ללקוחות לאורך הפרויקט ובשלבי הבניה בפרט.
ניהול הצוות- אחריות להובלת העובדים לעמידה ביעדים ולהישגים, שיפור והטמעת נהלים מערכות מידע, בקרה והכשרה.
דרישות:
3-5 שנות ניסיון כמנהל/ת שירות לקוחות מחברת נדל"ן- חובה!
תודעת שירות גבוהה
יכולת ניהול מוכחת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
3-5 שנות ניסיון כמנהל/ת שירות לקוחות מחברת נדל"ן- חובה!
תודעת שירות גבוהה
יכולת ניהול מוכחת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.