לחברה גדולה גלובלית ומוכרת דרוש/ת מנהל /ת מותג.
תחומי אחריות:
ייצוג החברה מול המותג הבינלאומי.
ניהול והכוונה של הפעילות המסחרית, לרבות זמינות מלאי באתר אינטרנט ובחנויות, אסטרטגיית מבצעים, הפצות עתידיות
ניתוח מסחרי של המכר שיקוף למותג והנעה לפעולה מול המותג לשיפור זמינות מלאי
חיבור בין נציגי החברה לנציגי המותג העולמי ופתרון בעיות בכל הנושאים השוטפים, תוך העברת אינפורמציה בין החברות, ופתרון בעיות איפה שהן צצות.
תכנון תקציבים ויעדים, אנליזה ומעקב של ביצועים בפועל.
עבודה בשיתוף פעולה מול מחלקת שיווק ומנהלת מסחור חזותי VM למקסום נראות החנויות ובהתאם לסטנדרטים.
עבודה בשיתוף פעולה מול מחלקת דיגיטל לבניית אסטרטגיה נכונה לאתר ולהגברת המכירות והמודעות
עבודה בשיתוף פעולה מול רשת החנויות, תוך הבטחת זמינות מלאי ויעילות תפעולית בחנויות.
פיתוח ההון האנושי שעובד מול המותג במטה וברשת החנויות.
דרישות:
ניסין בתפעול אתרים מסחריים/ E-COMMERS
שליטה גבוהה באנגלית.
בעל/ת התנסחות טובה, ייצוגי/ת, מבין/ה עבודה מול ארגונים גדולים, מבין/ה איך להניע גורמים חיצוניים לפעולה.
אקסליסט/ית
ראיה רחבה ועבודה על הרבה משימות בו זמנית
ניסיון בעבודה מרובת ממשקים, כולל ניהול ספקים ויכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסין בתפעול אתרים מסחריים/ E-COMMERS
שליטה גבוהה באנגלית.
בעל/ת התנסחות טובה, ייצוגי/ת, מבין/ה עבודה מול ארגונים גדולים, מבין/ה איך להניע גורמים חיצוניים לפעולה.
אקסליסט/ית
ראיה רחבה ועבודה על הרבה משימות בו זמנית
ניסיון בעבודה מרובת ממשקים, כולל ניהול ספקים ויכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.