כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Customer Success Manager|שירות לקוחות
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
Tymely develops an AI solution (based on NLP) that automatically handles customer support emails (e.g. “I’d like to exchange the size of my pants”) with a human-level accuracy, and sets a new standard for customer service. We are looking for our very first Head Customer Success! This is a hands-on position, with the potential growth of a future team. As the Head of Customer Success , you will be responsible for managing all aspects of the customer lifecycle from running the pilot, through onboarding, day-to-day customer management to cross-sell and upsell.
*  End-to-end ownership of customer onboarding projects
*  Work with enterprise clients directly, providing monthly and quarterly reviews, periodical reporting and product education
*  Establish trusted advisor relationships with our customers, by providing the customer with best practices on how to use our products, and building strong and lasting relationships with stakeholders on the customer side at various levels
* Set and implement Tymely's customers success methodologies and processes – onboarding and product training of new customers, and overall responsibility for ongoing customer health, growth, and satisfaction.
* Deeply understand Client’s service-flows, policies and system behavior, and then translate them into automated workflows, using the support of our analysts and R&D.
* Understand Client’s business objectives, KPIs, and challenges, and tailor our solution to address them
* Act as an advocate for client interests, sharing customer feedback with internal teams to ensure successful onboarding and ongoing customer value
*  Increase the retention and growth through successful renewals and expansion of usage across our customers
*  Understand the market trends and always keep up to date with the latest news and developments impacting our industry

Requirements:
*  8+ years customer success or account management experience in a SaaS or software company
* Proven track record of working with enterprise customers – Must
* Experience with working with retailers – advantage Must be passionate about customers and the Customer Service field. Previous experience in managing customer services is a big advantage
* Startup experience – Must
* Tech savvy – ability to technically present the company to its customers. The role requires the ability to have high-level technical conversations with customers – so this is a must.
* basic knowledge in SQL, Python or any other data-oriented programming language
* Project management skills – proven ability to manage multiple projects simultaneously
* Experience in working with CRM systems (Salesforce, Zendesk, Oracle, etc.)
* Excellent verbal and written skills with strong communication, presentation, and interpersonal skills with proven experience in a direct client-facing role and specifically with C-level executives
* Ability to prioritize, multi-task, and perform effectively under pressure
* Native level English is a must

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני יותר מחודשיים
חברה גדולה במשק מגייסת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לסניף בשרון, עם אופק קידום ניהולי. התפקיד כולל:– ייצור לקוחות חדשים ופניות יזומות ...
חיפה
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are seeking a dedicated and experienced Customer Success Manager to join our dynamic team. In this role, you will ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for an experienced CSM Director to lead and manage our global customer success teams. Key Responsibilities: Lead ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש/ה מתאם/ת לקוחות ושירות לקוחות בקליניקה בתחום האסתטיקה הרפואית בצפון תל אביב! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודשיים
לחברה יציבה דרוש/ה מנהל /ת פרויקטים במערכות מידע דרישות: תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/ מערכות מידע חובה ניסיון של שנתיים ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
לפרויקט מגורים מוביל ומצליח בבת ים, דרוש/ה נציג מכירות למשרה מלאה.המשרה בשעות גמישות.סביבת עבודה מפנקת ותגמול נאה למתאימים. דרישות: חרוץ/ה וקפדן/ית.אינטיליגנט/ית.בעל/ת ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
למוקד שירות קווי ברחובות דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות להתחלה מיידית. עובדי חברה מהיום הראשון. חופשות בארץ ובחול. בונוסים מפנקים. המשרה ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
A leading technology solutions provider for restaurants, located in Tel Aviv-Yafo. Our comprehensive suite of products is designed to maximize efficiency, ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
*דרושים/ות מנהלי עבודה/ מנהלי פרוייקטים בתחום הבניה*חברה קבלנית, יזמית יציבה וותיקה מחפשת- אותך! הצטרפו אלינו והפכו לחלק מצוות מנצח שמתפתח וגדל ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for an Information Systems Analyst to join our Business Applications team, responsible for ensuring the internal Business ...
אזורבאר יעקביבנהראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודשיים
– שכר 14,000ש"ח– פלוס רכב– פלוס בונוסים דרישות: – ניסיון בניהול סניפים – שירות לקוחות ברמה גבוהה* המשרה מיועדת לנשים ולגברים ...
חיפה
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרושים/ות מפתחי/ות SQL – הזדמנות להקפיץ את הקריירה קדימה.המשרה בחיפה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.