פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are on the lookout for a Customer Success Manager to work closely with our customers, build lasting relationships, and help them every step of the way. Your role will be to encourage customers to make the most of our products and to always be there for them as their biggest supporter.
Responsibilities:
Build and maintain strong customer relationships. Proactively engage with customers to establish trust and rapport. Gain insights into their security risks, challenges and objectives, and offer tailored support and guidance.
Customer advocacy: Act as a vocal advocate for customers within our company. Gather feedback and suggestions to inform product development and improve our cybersecurity offerings.
Renewals and expansion: Manage customers' renewals process to ensure high retention.
Collaborate with sales, marketing, product development, and technical support teams to ensure a cohesive and comprehensive customer experience.
Manage the delivery process of our add-on professional services.
Onboarding: Lead the onboarding process for new clients, ensuring they have a seamless transition onto our cybersecurity platform and understand its features and functionalities.
Training and enablement: Conduct training sessions and provide educational resources to empower customers to effectively utilize our cybersecurity solutions and enhance their security posture.
Performance metrics: Monitor and analyze key performance indicators such as customer satisfaction, retention rates, and security effectiveness. Utilize data insights to refine customer success strategies and enhance service delivery.
Stay abreast of the latest cybersecurity threats, technologies, and industry trends to provide informed advice to customers.

Requirements:
At least 2 years of customer success experience in a B2B cybersecurity SaaS organization.
A strong foundation in cybersecurity, risk management, or a related field.
Exceptional verbal and written communication skills in English, with the ability to convey complex information clearly and persuasively.
Strong problem-solving abilities and a customer-centric approach to resolving issues.
Experience in managing projects or customer accounts, with a track record of achieving successful outcomes.
Demonstrated ownership, resourcefulness, and the flexibility necessary to lead and adapt within a hyper-growth and dynamic start-up.
A demonstrated ability to learn quickly, adapt to new technologies, and stay current with industry trends.
Certifications in cybersecurity (e.g., CISSP, CISM) or customer success (e.g., CCSM) – an advantage.
Proficiency in CRM and customer success software – an advantage.
Soft skills: Empathy and a customer-centric attitude; strategic thinking and the ability to align customer success strategies with business goals; resilience, with effective stress management skills in high-pressure situations.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני יותר מחודש
Who We're Looking For – The Dream Maker We're in need of a Global Customer Support (SaaS) Team Lead who ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for an experienced Customer Success Manager to join our fast-growing company in a breakthrough stage where we ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Spark Hire is known for being the top rated video interviewing platform (based on G2.com reviews) and has recently expanded ...
דוברי שפות
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
חברה מהמובילות בתחום אבטחת המידע בישראל, ממשיכה להתרחב ומחפשים לגייס מנהל /ת פרויקטים.תיאור תפקיד: ניהול פרויקטים משלב קבלת הפרויקט ועד ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a highly experienced Customer Success Operation Manager who embodies ambition and positivity. Someone who can passionately ...
Cgs Israel
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישינתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים אלוף או אלופה לצוות שלנו 🙂 דרוש/ה תומך/ת טכני .יש לנו מוקד תמיכה טכני גם בנתניה וגם בחיפה – ...
יהב לוגיסטיקה
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הפצה בחולון נציג/ת שירות לקוחות ימים א-ה מענה דיגיטלי + טלפונימתן פתרון בעיות בשטח
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הסעות מובילה מהמרכז, דרושים/ות נהגים/ות אוטובוס / מיניבוס לעבודה קבועה באזור המרכז.היקף משרה מלאה / חלקית / סופי שבוע.אפשרות ...
דוברי שפות
פתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול צוות מכירות הובלת תהליכי משא ומתן מורכבים עם לקוחות ושותפים עסקיים.זיהוי הזדמנויות מכירה חדשות והובלת תהליכי מכירה מורכבים.הובלת צוות ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
were on the cutting edge of cybersecurity, pioneering solutions that protect the world's most sensitive data and critical infrastructures. We ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
A leading technology solutions provider for restaurants, located in Tel Aviv-Yafo. Our comprehensive suite of products is designed to maximize efficiency, ...
Teva Pharmaceuticals
מלאה
פורסם לפני יותר מחודש
Ihre Aufgaben   Leitung und Führung eines Teams: Sie leiten ein engagiertes Team und fördern dessen Entwicklung Sicherstellung einer hohen ...
פורסם לפני יותר מחודש
Join our growing team as a Customer Onboarding Manager! In this critical role, you'll be the champion for our new ...
הצגת משרות נוספות