במועצה אזורית שומרון דרוש/ה מנהל/ת מחלקה לפיתוח כלכלי ומיצוי משאבים ברשות.
דירוג ודרגה: מח"ר | שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים.
מסלול קידום 39-41 / 30-40%.
היקף משרה: 100%.
תאריך סגירת המכרז- 22/05/2024.
תיאור התפקיד:
גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
סיוע לראש הרשות ולגורמי המקצוע במיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, הגדלת הכנסות, וניהול אפקטיבי ויעיל של ההוצאות לצד קידום מהלכים לפיתוח מנועי צמיחה של הרשות.
עיקרי התפקיד:
1. קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים.
– מיפוי משאבים, נכסים, צרכים ומאפיינים יישוביים ואזוריים.
– סיוע לגורמי המקצוע במיצוי תקציבי מדינה לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה ובתהליך יישומן.
– איתור מקורות תקציביים נוספים וסיוע במימושם.
– שילוב הרשות המקומית בתוכניות ממשלתיות ייעודיות וסיוע ביישומן, סיוע לבעלי התפקידים ברשות במעקב ומענה על קולות קוראים ותוכניות נוספות.
– סיוע לבעלי התפקידים ברשות באיתור ויצירת אפיקי חיסכון והתייעלות בהוצאות הרשות.
– סיוע ביצירת שיתופי פעולה בתוך הרשות ועם גורמים חיצוניים לצורך מימוש משאבים ופיתוח מנועי צמיחה.
– מעקב ובקרה אחר יישום תוכניות העבודה לפיתוח כלכלי על ידי כלל הגורמים המקצועיים ברשות.
2. גיבוש תפיסת הפיתוח הכלכלי ברשות וייזום תוכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים.
– סיוע בגיבוש חזון הרשות המקומית לפיתוח כלכלי.
– גיבוש תוכנית עבודה רב שנתית לפיתוח כלכלי בשיתוף גורמי המקצוע ברשות.
– יצירת ממשקי עבודה מקצועיים ברמה המקומית, האזורית או הלאומית, להגדלת פוטנציאל הפיתוח הכלכלי, לרבות עם משרדי הממשלה, רשויות שכנות והקהילה העסקית המקומית ככל הנדרש.
– ייזום ויצירת שיתופי פעולה אזוריים במטרה לקדם תוכניות אזוריות לפיתוח כלכלי תוך מינוף היתרונות לגודל, איגום משאבים ומימוש הפוטנציאל הכלכלי במרחב הרשות.
– קידום תוכניות עבודה לחיזוק הכלכלה המקומית והצבת תחום העסקים המקומיים במרכז סדר היום הרשותי.
– קיום קשר רציף עם העסקים הפועלים ביישוב.
– הנגשת הידע והמידע הרשותי והמקצועי והפיכתו לבר יישום לבעלי העסקים והתפקידים השונים.
– הנגשת כלים ממשלתיים ורשותיים לעידוד המגזר העסקי וחיזוק הקשרים עם משרדי הממשלה הרלוונטיים.
– ייזום ופיתוח כלי סיוע ותוכניות לעידוד יזמות וחיזוק עסקים קיימים בשיתוף גורמי המקצוע הרלוונטיים.
3. שילוב התפיסה של פיתוח כלכלי אזורית ברשות המקומית.
4. גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל/ת.
– הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
– פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת המחלקה.
– ניהול צוות העובדים במחלקה.
דירוג ודרגה: מח"ר | שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים.
מסלול קידום 39-41 / 30-40%.
היקף משרה: 100%.
תאריך סגירת המכרז- 22/05/2024.
תיאור התפקיד:
גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
סיוע לראש הרשות ולגורמי המקצוע במיצוי והרחבת הפוטנציאל הכלכלי של הרשות וחיזוק יכולותיה למיצוי משאבים, הגדלת הכנסות, וניהול אפקטיבי ויעיל של ההוצאות לצד קידום מהלכים לפיתוח מנועי צמיחה של הרשות.
עיקרי התפקיד:
1. קידום וייעול פעילות הרשות המקומית בתחום הפיתוח הכלכלי ומיצוי משאבים.
– מיפוי משאבים, נכסים, צרכים ומאפיינים יישוביים ואזוריים.
– סיוע לגורמי המקצוע במיצוי תקציבי מדינה לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה ובתהליך יישומן.
– איתור מקורות תקציביים נוספים וסיוע במימושם.
– שילוב הרשות המקומית בתוכניות ממשלתיות ייעודיות וסיוע ביישומן, סיוע לבעלי התפקידים ברשות במעקב ומענה על קולות קוראים ותוכניות נוספות.
– סיוע לבעלי התפקידים ברשות באיתור ויצירת אפיקי חיסכון והתייעלות בהוצאות הרשות.
– סיוע ביצירת שיתופי פעולה בתוך הרשות ועם גורמים חיצוניים לצורך מימוש משאבים ופיתוח מנועי צמיחה.
– מעקב ובקרה אחר יישום תוכניות העבודה לפיתוח כלכלי על ידי כלל הגורמים המקצועיים ברשות.
2. גיבוש תפיסת הפיתוח הכלכלי ברשות וייזום תוכניות לפיתוח מנועי צמיחה מקומיים ואזוריים.
– סיוע בגיבוש חזון הרשות המקומית לפיתוח כלכלי.
– גיבוש תוכנית עבודה רב שנתית לפיתוח כלכלי בשיתוף גורמי המקצוע ברשות.
– יצירת ממשקי עבודה מקצועיים ברמה המקומית, האזורית או הלאומית, להגדלת פוטנציאל הפיתוח הכלכלי, לרבות עם משרדי הממשלה, רשויות שכנות והקהילה העסקית המקומית ככל הנדרש.
– ייזום ויצירת שיתופי פעולה אזוריים במטרה לקדם תוכניות אזוריות לפיתוח כלכלי תוך מינוף היתרונות לגודל, איגום משאבים ומימוש הפוטנציאל הכלכלי במרחב הרשות.
– קידום תוכניות עבודה לחיזוק הכלכלה המקומית והצבת תחום העסקים המקומיים במרכז סדר היום הרשותי.
– קיום קשר רציף עם העסקים הפועלים ביישוב.
– הנגשת הידע והמידע הרשותי והמקצועי והפיכתו לבר יישום לבעלי העסקים והתפקידים השונים.
– הנגשת כלים ממשלתיים ורשותיים לעידוד המגזר העסקי וחיזוק הקשרים עם משרדי הממשלה הרלוונטיים.
– ייזום ופיתוח כלי סיוע ותוכניות לעידוד יזמות וחיזוק עסקים קיימים בשיתוף גורמי המקצוע הרלוונטיים.
3. שילוב התפיסה של פיתוח כלכלי אזורית ברשות המקומית.
4. גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל/ת.
– הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
– פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת המחלקה.
– ניהול צוות העובדים במחלקה.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
עדיפות תינתן לבעלי תארים אקדמיים באחד או יותר בתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים.
או בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
ניסיון מקצועי:
ניסיון של שלוש שנים לפחות בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים ברשויות המקומיות או במשרדי הממשלה.
או בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בגופים ציבוריים או עסקיים שעובדים מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.
או בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בארגוני חברה אזרחית מול משרדי הממשלה, או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.
יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפיננסי הכלכלי.
הנדסאי רשום – ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
טכנאי רשום – חמש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
ניסיון ניהול- שנת ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
שפות: בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות אופיס ושימוש באינטרנט.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
– אכפתיות ומעורבות חברתית.
– בעל /ת יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים.
– יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות.
– יכולת והבנה עסקית גבוהה.
– עצמאות ויצירתיות.
– עבודה תחת לחץ.
– יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה.
– יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים.
– נסיעות מרובות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
עדיפות תינתן לבעלי תארים אקדמיים באחד או יותר בתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים.
או בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
ניסיון מקצועי:
ניסיון של שלוש שנים לפחות בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים ברשויות המקומיות או במשרדי הממשלה.
או בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בגופים ציבוריים או עסקיים שעובדים מול משרדי הממשלה או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.
או בריכוז או בניהול פרויקטים כלכליים או חברתיים בארגוני חברה אזרחית מול משרדי הממשלה, או מול רשויות מקומיות או בשיתוף עימם.
יתרון לבעלי ניסיון בתחום הפיננסי הכלכלי.
הנדסאי רשום – ארבע שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
טכנאי רשום – חמש שנות ניסיון מקצועי כאמור לעיל.
ניסיון ניהול- שנת ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
שפות: בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות אופיס ושימוש באינטרנט.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
– אכפתיות ומעורבות חברתית.
– בעל /ת יכולת וכישורים לקיים משא ומתן עם גורמים שונים.
– יחסי אנוש מצוינים ואסרטיביות.
– יכולת והבנה עסקית גבוהה.
– עצמאות ויצירתיות.
– עבודה תחת לחץ.
– יכולת אבחון וזיהוי צרכים ומתן מענה.
– יכולת הבניית תהליכים ופיתוח תכנים.
– נסיעות מרובות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.