דרוש/ה נציג/ה למוקד השרות במינהל ההנדסה (שתי משרות).
תיאור התפקיד:
שעות פעילות המוקד הינו בימים א' ה' בין השעות 09:00-13:00
שירות לציבור במוקד טלפוני חדש.
מתן מענה לקבלת פניות מתושבים, יזמים וגורמים נוספים בנושאים שבתחום אחריות מינהל הנדסה באופן טלפוני או דרך שירות ה-WhatsApp.
העברת פניות לגורמים המקצועיים לפי תחומי אחריות.
סיוע במעקב ובקרה של פניות תוך עמידה ביעדי זמני התקן.
עמידה בזמני המתנה וזמני המענה לפניות המתקבלות במוקד.
מתן שירות ומענה בכל תחום מקצועי במסגרת התפקיד עליו יוחלט במוקד.
ביצוע משימות נוספות לפי צורך בשגרה ובחירום להחלטת מנהל המוקד.
היקף 60%.
היקף: 120 שעות חודשיות.
דירוג: סטודנטים לפי הסכם קיבוצי, משרת סטודנט משרה בלתי צמיתה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת מכרזי כ"א, מינהל ההון האנושי בטלפון.
תיאור התפקיד:
שעות פעילות המוקד הינו בימים א' ה' בין השעות 09:00-13:00
שירות לציבור במוקד טלפוני חדש.
מתן מענה לקבלת פניות מתושבים, יזמים וגורמים נוספים בנושאים שבתחום אחריות מינהל הנדסה באופן טלפוני או דרך שירות ה-WhatsApp.
העברת פניות לגורמים המקצועיים לפי תחומי אחריות.
סיוע במעקב ובקרה של פניות תוך עמידה ביעדי זמני התקן.
עמידה בזמני המתנה וזמני המענה לפניות המתקבלות במוקד.
מתן שירות ומענה בכל תחום מקצועי במסגרת התפקיד עליו יוחלט במוקד.
ביצוע משימות נוספות לפי צורך בשגרה ובחירום להחלטת מנהל המוקד.
היקף 60%.
היקף: 120 שעות חודשיות.
דירוג: סטודנטים לפי הסכם קיבוצי, משרת סטודנט משרה בלתי צמיתה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקת מכרזי כ"א, מינהל ההון האנושי בטלפון.
תאריך הגשת המועמדות: 28.5.2024 עד השעה 16:00.
דרישות:
כישורים הדרושים:
דרישות סף מחייבות:
השכלה:
תעודת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.*
או
סטודנט/ית במוסד להשכלה גבוהה לרבות מכללות בצירוף אישור לימודים**.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה אחת לפחות במתן שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי.
דרישות נוספות:
קורסים פיקודיים- יתרון.
דרישות מיוחדות:
תודעת שירות גבוהה.
התחייבות לעבודה במשך שנה.
כישורים אישיים:
בעל/ת כושר הבעה בעל פה ובכתב בעברית,שליטה בשפות נוספות יתרון.
ידע נרחב בשימושי מחשב ויכולת התנהלות בסביבה טכנולוגית.
אמינות גבוהה ומוסר עבודה גבוה.
יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
כישורים הדרושים:
דרישות סף מחייבות:
השכלה:
תעודת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.*
או
סטודנט/ית במוסד להשכלה גבוהה לרבות מכללות בצירוף אישור לימודים**.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה אחת לפחות במתן שירות לקוחות טלפוני או פרונטאלי.
דרישות נוספות:
קורסים פיקודיים- יתרון.
דרישות מיוחדות:
תודעת שירות גבוהה.
התחייבות לעבודה במשך שנה.
כישורים אישיים:
בעל/ת כושר הבעה בעל פה ובכתב בעברית,שליטה בשפות נוספות יתרון.
ידע נרחב בשימושי מחשב ויכולת התנהלות בסביבה טכנולוגית.
אמינות גבוהה ומוסר עבודה גבוה.
יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.