תפקיד רחב הכולל ריכוז ובנייה של מערך הידע וההדרכה של המוקד, עבודה צמודה למול ראשי הצוותים, הפקת דו"חות נתונים, מתן מענה מקצועי לפניות נציגים, ויסות פעילות לפי עומסים.
משרה מלאה, א'-ה' 08:00-16:00+ נכונות לשעות נוספות
משרה מלאה, א'-ה' 08:00-16:00+ נכונות לשעות נוספות
דרישות:
ניסיון בתפקיד ניהולי במוקד שירות לקוחות של 3 שנים לפחות ( ראש צוות /סגן/ מנהל מוקד)- חובה
ניסיון בפיתוח הדרכה, הכשרה וניהול מערך ידע- חובה
שליטה מלאה בתוכנות מחשב כולל אקסל ברמה גבוהה- חובה
ניסיון במערכת CRM – יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בתפקיד ניהולי במוקד שירות לקוחות של 3 שנים לפחות ( ראש צוות /סגן/ מנהל מוקד)- חובה
ניסיון בפיתוח הדרכה, הכשרה וניהול מערך ידע- חובה
שליטה מלאה בתוכנות מחשב כולל אקסל ברמה גבוהה- חובה
ניסיון במערכת CRM – יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.