לחברת Konimbo, החברה הגדולה ביותר בישראל בתחום ה E-commerece,
דרוש/ה ראש/ת צוות לידריות לניהול תיאום פגישות מכירה איכותיות, וניהול אישי ומקצועי של הלידרים.
מטרת התפקיד – המשימה (mission):
ראש הצוות לידרים אחראי לניהול אישי ומקצועי של צוות לידרים בניהולו שמטרתו תיאום פגישות מכירה
איכותיות לצוות המכירות בשטח (B2B).
תפקידו מתחלק ל 60% ניהול שוטף ומקצועי של הצוות ו – 40% on hands כלידר מן השורה מתוך ראייה של דוגמה אישית והצלחה עצמית שמתוכה בונים מנהיגות.
כפיפות: מנהל מכירות
כפיפים: 2 לידרים
היקף משרה מלאה, ימי עבודה: א' – ה', בין השעות:09:00-18:00.
(אפשרות למשרת הורים עד 16:00 עם יומיים השלמה ל17:30.)
מיקום המשרה: קדימה.
שכר גבוה למתאימים/ות.
התפקיד כולל:
אחריות לעמידה ביעדי הצוות בתיאום פגישות מכירה לצוות המכירות בשטח.
אחריות לביצוע האזנות ומשובים לצוות הלידרים תוך חניכה והכוונה שוטפת.
בקרה ומעקב שוטף אחר עבודה על פי נהלי החברה של צוות הלידרים.
תעדוף וסיוע בפתרון קונפליקטים ואתגרים איתם מתמודדים הלידרים ביום יום.
ביצוע שיחות משוב חודשיות המתבססות על תפקוד שוטף, תפוקות ומקצועיות של הלידרים.
תיאום פגישות איכותיות מול לקוחות חדשים – לידים מפול קיים/רשימות קיימות/עבודה יזומה מגילוי ברחבי הרשת.
עדכון מלא של מערכת ה-CRM.
ביצוע up-Follow שוטף ורציף כ"שיחות מנהל" ככל שנדרש.
קביעת הפגישות באופן יזום ועמידה ביעד אישי.
ביצוע פעולות יזומות על מנת לאתר הזדמנויות חדשות וליצור לידים אישיים באופן שוטף.
אחריות ללמידה והתעדכנות מקצועית אישית והטמעת המקצועיות בצוות עצמו
השתתפות בישיבות צוות שבועיות וישיבות אישיות.
מילוי דוחות עבודה אשר יינתנו על ידי מנהל המכירות.