במסגרת התפקיד:
פיתוח ויישום אסטרטגיות גו-טו-מרקט להשקות מוצרים חדשים.
ביצוע מחקרי שוק לאיתור צרכי לקוחות ופערים בשוק.
שיתוף פעולה עם צוות התוכן ליצירת חומרי שיווק ותוכן מקצועי כמו דפי מידע, מאמרים לבנים ולימודי מקרה.
פיתוח חומרי סיוע למכירות לתמיכה בצוות המכירות.
התעסקות ישירה עם לקוחות לאיסוף משוב והמלצות.
השפעה על פיתוח המוצר באמצעות תובנות מלקוחות.
שיתוף פעולה עם מחלקות שונות כמו מכירות, פיתוח והצלחת לקוחות להבטחת הצלחת המוצר.
עבודה משותפת עם צוותי ה-PR לקידום המוצר והודעות לעיתונות.
אנו מחפשים מנהל/ת מוצר אסטרטגי/ת, דינמי/ת ומוכשר/ת להובלת הצמיחה וההצלחה של מוצרינו.
בתפקיד זה, תפתחו ותיישמו אסטרטגיות כניסה לשוק עבור השקות מוצר חדשות, תבצעו מחקרי שוק להבנת צרכי הלקוחות והפערים בשוק, ותעבודו בשיתוף פעולה עם צוותי התוכן ליצירת חומרים שיווקיים ותוכן מקצועי קשור למוצר.
החברה ממוקמת בפתח תקווה.