– אחריות על הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המרכז בישראל ובחו"ל.
– תיאום פגישות וניהול לו"ז של מנהל המרכז.
– מתן מענה למטופלים בכל הנוגע לתיאום תורים, העברת מידע ומסמכים, קליטת מטופלים והנגשת מידע.
– גבייה מספקים בארץ ובחו"ל והנהלת חשבונות בסיסית.
– ריכוז נתוני מחקר ועדכוני דאטה שוטפים.
– אחריות על פלטפורמות שיווקיות וביניהם דף פייסבוק ואתר האינטרנט.
– תיאום פגישות וניהול לו"ז של מנהל המרכז.
– מתן מענה למטופלים בכל הנוגע לתיאום תורים, העברת מידע ומסמכים, קליטת מטופלים והנגשת מידע.
– גבייה מספקים בארץ ובחו"ל והנהלת חשבונות בסיסית.
– ריכוז נתוני מחקר ועדכוני דאטה שוטפים.
– אחריות על פלטפורמות שיווקיות וביניהם דף פייסבוק ואתר האינטרנט.
דרישות:
– השכלה אקדמית
– ניסיון של שלוש שנים לפחות בשיווק ואדמיניסטרציה (רצוי זיקה לתחומי בריאות וטיפול)
– אנגלית ברמה טובה מאוד
– התמצאות בסביבת עבודה מקוונת, שליטה במחשב ובתוכנות Office
– ניסיון קודם בתפקיד דומה- יתרון
– תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות
– יכולת ארגון מידע, דייקנות, מעקב והקפדה על פרטים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– השכלה אקדמית
– ניסיון של שלוש שנים לפחות בשיווק ואדמיניסטרציה (רצוי זיקה לתחומי בריאות וטיפול)
– אנגלית ברמה טובה מאוד
– התמצאות בסביבת עבודה מקוונת, שליטה במחשב ובתוכנות Office
– ניסיון קודם בתפקיד דומה- יתרון
– תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות
– יכולת ארגון מידע, דייקנות, מעקב והקפדה על פרטים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.