תחומי אחריות:
– הקמת והובלת צוות נציגי שירות הכולל מתן הדרכה, תמיכה וחונכות כדי להבטחת ביצועים ופרודוקטיביות גבוהים.
– ניהול ופיקוח על התיאום בין חברות המשלוחים ללקוחות, הבטחת אספקה מותאמת הזמנה ולוחות זמנים שהוגדרו תוך שמירה על רמות שביעות רצון גבוהות של הלקוחות.
– פיתוח ויישום תוכניות הכשרה עבור צוות השירות הכולל בתוכו ידע לגבי המוצרים ומיומנות השירות הנדרשות.
– ניהול וניתוח רמת שירות, תוך יישום מדדי שירות ונתוני ביצוע לזיהוי תחומים לשיפור ויישום אסטרטגיות לשיפור היעילות והאפקטיביות של מערך השירות.
– אחריות על מדיניות, נהלים ודרישות הרגולטוריות של החברה הקשורים לתפעול שירות וניהול מלאי.
– הובלת תהליכי שיפור בתחום השירות הכוללים בתוכם חדשנות ותהליכי איכות לשיפור חוויות הלקוח.
– ניסיון במערכות שירות ממוחשבות ומורכבות. הבנה ובניית תהליכי שירות.
– ניסיון ויכולת ניהול ועבודה שוטפת מול הספקים והיצרן בחו"ל.
עבודה בהיקף של משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב- קו הרכבת.
כפיפות למנכ"ל החברה.
– לפחות 5 שנות ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי בתחום השירות.
– ניסיון בניהול צוות שירות לקוחות- חובה, מתאים במיוחד כתפקיד ניהולי שני בתחום.
– כישורי מנהיגות חזקים עם יכולת הנעת עובדים להישגים.
– מיומנויות תקשורת, בינאישיות ופתרון בעיות.
– יכולת עבודה בסביבה מהירה ומשתנה.
– תפיסה ויכולת שירות גבוהה.
– ידע טכנולוגי.
– אנגלית ברמה גבוהה.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.