דרוש/ה מנהל /ת מחלקת שפ"ע.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
ניהול תחום שיפור פני העיר (שפ"ע) ברשות, לטיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב.
גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
עיקרי התפקיד:
יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה.
ניהול מערך התברואה ברשות.
ניהול מערך הגינון וחזות הישוב.
ניהול תחום איכות הסביבה, פרויקטים בתחום הקהילה.
ניהול תחום התשתיות הלוגיסטיקה והאחזקה.
ניהול תחום רישוי עסקים.
תאריך הגשת המועמדות: 23.05.2024 00:00.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
ניהול תחום שיפור פני העיר (שפ"ע) ברשות, לטיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב.
גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
עיקרי התפקיד:
יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה.
ניהול מערך התברואה ברשות.
ניהול מערך הגינון וחזות הישוב.
ניהול תחום איכות הסביבה, פרויקטים בתחום הקהילה.
ניהול תחום התשתיות הלוגיסטיקה והאחזקה.
ניהול תחום רישוי עסקים.
תאריך הגשת המועמדות: 23.05.2024 00:00.
דרישות:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
הערה – מנהל מח' שפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור הנדסאי רשום: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור טכנאי רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
יתרון – ניסיון בעבודה ברשות מקומית.
ניסיון ניהולי:
ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף.
או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתח דרגות 42-40 ומעלה למשך שלוש שנים לפחות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
ניהול התקשרויות וקבלנים.
דרישות נוספות:
שפות: עברית – ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: שליטה ביישומי Office ובמערכות מחשוב בתכנון ובנייה.
כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, שירותיות ברמה גבוהה, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות בלתי שגרתיות, נסיעות מרובות ברחבי הרשות, יכולת טיפול במשימות מרובות תוך קביעת סדרי עדיפויות, יכולת עבודה מול קבלנים כולל פיקוח ובקרה על עבודתם,
רישיון נהיגה קטגוריה ב' לפחות, ראייה סביבתית אינטגרטיבית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
הערה – מנהל מח' שפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור הנדסאי רשום: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור טכנאי רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
יתרון – ניסיון בעבודה ברשות מקומית.
ניסיון ניהולי:
ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף.
או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתח דרגות 42-40 ומעלה למשך שלוש שנים לפחות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
ניהול התקשרויות וקבלנים.
דרישות נוספות:
שפות: עברית – ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: שליטה ביישומי Office ובמערכות מחשוב בתכנון ובנייה.
כישורים אישיים:
אמינות ומהימנות אישית, שירותיות ברמה גבוהה, סדר וארגון, יכולת הובלה, עבודה בשעות בלתי שגרתיות, נסיעות מרובות ברחבי הרשות, יכולת טיפול במשימות מרובות תוך קביעת סדרי עדיפויות, יכולת עבודה מול קבלנים כולל פיקוח ובקרה על עבודתם,
רישיון נהיגה קטגוריה ב' לפחות, ראייה סביבתית אינטגרטיבית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.