פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Are you a proactive and organized individual with a passion for administrative excellence? If so, we have an exciting opportunity for you! Join our dynamic team as an Office Manager and take charge of various administrative projects while contributing to the overall success of our organization.
Why Join Us:
Be a Part of Something Great: Join a dedicated team where your contributions are valued and your potential is recognized.
Gain Valuable Experience: This role offers a unique opportunity to enhance your skill set and grow professionally.
Collaborative Environment: Work alongside accomplished professionals in a supportive and collaborative work environment.
Responsibilities:
Meeting Mastery: Efficiently schedule and coordinate meetings, ensuring a streamlined workflow.
Travel Coordination: Manage business trips, including flight and hotel bookings, and provide invaluable support as the CEO's assistant, handling travel schedules and various tasks for the executive team.
Operational Excellence: Provide essential support for day-to-day operations, including handling invoices and payments and working closely with our bookkeeping firm.
Office Management: Take charge of office supply orders, ensuring a well-stocked and efficient workspace, and oversee office maintenance.
Employee Welfare: Oversee and manage employee well-being, including onboarding, holidays, gifts, fun days, and other employee engagement activities.

Requirements:
Administrative Expertise: Proven experience in administrative roles, ideally within startup companies.
Educational Background: A B.A. in Business Management or a related field is a plus.
Effective Communication: Exceptional communication and interpersonal skills, with the ability to engage effectively with internal and external partners.
Tech-Savvy: Proficiency in computer skills, combined with a self-starter personality.
Organization Skills: Strong multitasking abilities, excellent attention to detail, and outstanding organizational skills.
Language Proficiency: Excellent written and verbal English communication skills are a must.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
לין ביכלר ראשי
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
ליבואנית רכבים בחולון דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת במסגרת התפקיד:מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף למנכ"ל ולשני סמנכ"לים כולל – מענה טלפוני, ניהול יומנים ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
בפ"ת, לחברה טכנולוגית איכותית, לתפקיד המשלב עבודות משרד שוטפות ותמיכה בפעילות משאבי אנוש – סיוע בתהליכי גיוס, רווחה ואדמינ' של ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are experiencing very exciting timesand a significant growth. We are looking for a person to orchestrate our global traveling. ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Are you a proactive and organized individual with a passion for administrative excellence? If so, we have an exciting opportunity ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לרשת בתי ספר לנהיגה בכפר סבא דרוש/ה פקיד/ה לניהול המשרד.העבודה כוללת:מענה למתעניינים בלימודי הנהיגה וקליטתם.שירות לקוחות.שירות למורי בית הספר.אדמינסטרציה.מראשון עד ...
Jobs Ai
דוברי שפות
אזור השרוןאילתאריאלאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחולון / בת יםחיפהטבריהיבנהיוקנעם / רמת ישילוד / רמלהמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומיםנתניהעכו / נהריהפרדס חנה כרכורפתח תקווהקריותקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
כסוכן תיירות, תוכל להנחות לקוחות ולעזור להם בתכנון ובשילוב הנסיעה המושלמת עבורם. כסוכן תיירות בחברתנו, תביא לנו את הידע והתודעה ...
חיפהעפולה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת פייברנט, חברה מובילה לפתרונות תקשורת וידיאו ואלקטרו-אופטיקה, דרוש/המזכיר/ת המנכ"ל.התפקיד כולל אחריות על ניהול המשרד של המנכ"ל ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ...
דוברי שפות
גדרהחדרהנתניהפתח תקווהרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
כולם אומרים לך שאת/ה יודע לנהל את העולם? ניהול הוא השם השני שלך? אותך אנו מחפשים!במסגרת התפקיד:– ניהול רצפת מכירה ...
דוברי שפות
אזורראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים/ות משהו מתוק? לא, לא סתם חטיף, אלא הזדמנות אמיתית להשפיע ולצמוח!לחברה גלובלית מובילה בעולם המתיקות, מחפשים/ות רכז/ת משאבי אנוש ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
אנו מחפשים/ות עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת מוכשר/ת ומאורגן/ת למשרה חלקית, עבור סטודיו הזכוכית שלנו במושב צפרירים (ליד בית שמש).בתור חלק בלתי נפרד ...
דוברי שפות
נתיבות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים עובד/ת לחצי משרה לניהול משרד בחברת איטום דרישות: חובה ידע בoffice. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש תיאום פגישות בהייטק בר"ג צמוד לרכבת.משרה מלאה. דרישות: מנוסים במכירות טלפוניות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
ריכוז הקשר בין המשרד הראשי והמשרד האזורי בנושאי מגורי הסטודנטים.ניהול משרד, קבלת הקהל, שיבוצי דיירים למגורים.טיפול מקוון ופרונטלי בסטודנטים בנושאי ...
פורסם לפני יותר מחודש
– ניהול יומנים למנהלי אגפים, תחומים ומחלקות.-תיאום הדרכות לעובדי החטיבה וביצוע זימונים.-תמיכה תפעולית במנהלי החטיבה.-הכנת מצגות.-הזנת הסכמי ספקים, תפעול והזנת ...
דוברי שפות
קריות
פורסם לפני יותר מחודש
מוקד בוטיק שווה.37 שח לשעה.לפני אחלה בונוסים.לא מכירות רק תאום פגישות.תשלחו פרטים לווצאפ עם קורות חיים ואולי כבר השבוע תהיו ...
הצגת משרות נוספות