אם אתה/את מחפש/ת אתגרים חדשים והזדמנות לצמוח בתחום המקצועי שלך?
אם כן, אנו מזמינים אותך להגיש את קורות החיים שלך כדי להיות חלק מהצוות המצליח שלנו.
אם כן, אנו מזמינים אותך להגיש את קורות החיים שלך כדי להיות חלק מהצוות המצליח שלנו.
התפקיד כולל:
קבלת פניות מעובדי הארגון בנושאים שונים, כולל תקלות טכניות, שאלות ובקשות לסיוע וטיפול בהן במהירות וביעילות.
ניהול ותיעוד במערכת תמיכה: פעילויות, משימות ופתרונות קיימים.
אספקה והתקנת ציוד מחשוב וסיוע בהדרכת עובדים.
ניהול ותמיכה במערכות פנים-ארגוניות, כולל מערכות אימות וגישה, תיקיות משותפות, ותמיכה במערכות רבות ומגוונות.
סיוע בתיקוני תקלות טכניות, תקשורת רשת וחומרה ברמת משתמשים ובמערכות הפנימיות של הארגון.
נכונות לקחת חלק בסבב כוננות מעבר לשעות העבודה
העבודה במשרה מלאה (9 שעות) באתר בית קמה בשעות המוקד 7:00-19:00 לסירוגין.
דרישות:
ניסיון כתומך/ת בצוות Help desk – שנתיים לפחות
היכרות עם תוכנת SysAid – יתרון
השכלה: מנהל רשת / טכנאי מחשבים – יתרון
אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון כתומך/ת בצוות Help desk – שנתיים לפחות
היכרות עם תוכנת SysAid – יתרון
השכלה: מנהל רשת / טכנאי מחשבים – יתרון
אנגלית ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.