לחברה משפחתית קטנה בתחום המזון באזור הקריות דרוש/ה איש/ת אדמיניסטרציה.
במסגרת התפקיד:
– ניהול שוטף ומלא של מערך הגביה.
– תמיכה במענה שוטף ללקוחות החברה (פתיחת הזמנות, הפקת חשבוניות, הפקת דוחות, תאומים, עדכונים מול לקוחות החברה וכו').
– תמיכה במערך הרכש של החברה (הזנת חשבוניות ספקים, עדכוני מחירי רכש, תשלומים
לספקים, סיוע בניהול המלאי, וכו').
– הפקת דוחות ממערכת ה – ERP ומתן מענה להנהלת החשבונות של החברה.
– תמיכה במכירות החברה (עדכונים, ניהול מחירונים, סיוע בהכנת הצעות מחיר וכו').
– מתן מענה אדמניסטרטיבי שוטף
**ימים א-ה בין השעות 08:30 ל 15:30 (אפשרות לעבודה מעבר ל75% כשעות נוספות בהתאם לצורך)
דרישות:
– ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית מול לקוחות וספקים – חובה
– שליטה מלאה בתוכנות OFFICE בדגש על EXCEL – חובה
– ניסיון מעשי בגביה – יתרון משמעותי
– לימודי הנהלת חשבונות- יתרון
– ידע והכרות מעמיקה עם תוכנות ERP חובה. קומקס יתרון
– יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת סדר וארגון, הנעת
תהליכים, עצמאות וראש גדול
– אסרטיביות, " מולטי-טאסקינג", מוסר עבודה ואחריות אישית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית מול לקוחות וספקים – חובה
– שליטה מלאה בתוכנות OFFICE בדגש על EXCEL – חובה
– ניסיון מעשי בגביה – יתרון משמעותי
– לימודי הנהלת חשבונות- יתרון
– ידע והכרות מעמיקה עם תוכנות ERP חובה. קומקס יתרון
– יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת סדר וארגון, הנעת
תהליכים, עצמאות וראש גדול
– אסרטיביות, " מולטי-טאסקינג", מוסר עבודה ואחריות אישית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.