תיאור תפקיד
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה – חובה
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט – חובה
ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות חובה.
ידע מעמיק עם Office התקנה, הסרה, פתרון בעיות – חובה.
ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו') חובה.
ידע ב Directory Active) הקמת משתמשים, הסרת נעילות, זיהוי תקלות) חובה.
ידע בשירותי GPO,DNS,DHCP – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של לפחות שנה – חובה
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט – חובה
ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות חובה.
ידע מעמיק עם Office התקנה, הסרה, פתרון בעיות – חובה.
ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו') חובה.
ידע ב Directory Active) הקמת משתמשים, הסרת נעילות, זיהוי תקלות) חובה.
ידע בשירותי GPO,DNS,DHCP – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.