אנחנו בתנובה מייחסים חשיבות רבה ללקוחותינו הרוכשים את מוצרינו.
אם סבלנות ושירות זורמים לכם בדם הצטרפו למערך השירות שלנו,
ותזכו לעבודה מגוונת ומעניינת, סביבת עבודה מטפחת ועוטפת, שעות עבודה נוחות וחדר אוכל מפנק!
התפקיד כולל:
מתן מענה טלפוני לפניות של לקוחות קמעונאיים ומוסדיים.
בדיקת הפניות והפנייתם לגורמים רלוונטיים בחברה וכן ביצוע בקרה אחר הטיפול בהן.
טיפול במקרה של פערים במשלוחים שהגיעו ללקוחות, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי ויעיל.
עבודה שוטפת עם מגוון דוחות.
היקף המשרה:
ימי ראשון – חמישי:
08:00/08:20-15:30/16:00