אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
seeking an experienced and positive spirited Office Manager to oversee the daily office operations. The ideal candidate will have excellent English and Hebrew communication skills, be well organized, detail-oriented, and able to effectively manage administrative tasks in a fast-paced environment. Responsibilities:
* Manage office operations to ensure efficiency in daily tasks, including office maintenance, to maintain a pleasant work environment.
* Oversee the procurement process within the company.
* Support finance and accounting operations, including invoicing.
* Prepare monthly payroll processing, including attendance reporting and expenses.
* Coordinate office activities and manage schedules.
* Maintain inventory of office supplies and equipment.
* Serve as the primary contact for office service providers and governmental offices (Haifa municipality).
* Support HR-related operations.

Requirements:
* Minimum of 3 years of experience in an office management role in a startup company.
* Excellent written and verbal communication skills in English and Hebrew (Native English is a plus).
* Proficiency in office tools: Google Apps, Microsoft Office, DocuSign, Slack, Canva, and similar platforms.
* Strong organizational skills with the ability to multitask and prioritize tasks effectively in a fast-paced environment.
* Ability to cultivate strong working relationships with suppliers and service providers.
* Knowledge of financial and HR functions and procedures.
* Bookkeeper qualification- a plus Please apply with resume in English only.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
אחראיות על ניהול אפקטיבי של קבלת הזמנות ותהליכי הוצאת חשבוניות. תפקיד מפתח בקישור בין לקוחות וצוות המכירות.אחריות על מתן מענה ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל/ת למרכז רפואי פרטי בכפר סבא.החלפה לחל"ד ארוכה ואופציה להמשך תפקיד.התפקיד כולל בין היתר:– ניהול צוות מזכירות רפואיות: משמרות, ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
Your role as an Operations Coordinator will involve coordinating activities and information flow between the local team and teams from ...
מחסני חשמל
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
רשת מחסני חשמל מתרחבת ומגייסת מחסנאי/ת לסניף ראשון לציון מערב!עובד/ת חברה מהיום הראשון, תנאים מצוינים, אירועי חברה, יציבות תעסוקתית!תחילת עבודה ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We seek an experienced Financial Controller to join our finance team. This is a unique opportunity to join a rapidly ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
אחריות על ניהול משימות אדמיניסטרטיביות של אנשי מכירות טיפול בהזמנות של לקוחות, תיאום עם צוותי רכש, לוגיסטיקה ומכירות שמירה על ...
פורסם לפני יותר מחודש
Founded in 2009 and 100% self-funded, a leader in online multi-vertical marketplaces. Our global brands, help millions worldwide make informed ...
איי.וי.איי מכונות בע"מ
חולון / בת יםלוד / רמלהפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול יעיל של תהליכי רכש ושרשרת אספקה.ניהול תהליכי תפעול במצויונות ניהולית.סיוע אישי למנכ"ל החברה
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרושה אחראית ניהול מלאי והזמנות.שעות עבודה 7-17.לפרטים בטלפון המצורף. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
גלובוס אריזות ומשלוח
אזור השרוןאשקלוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
בזכות קידום פנימי לניהול מרלו"ג אנו מחפשים מנהל/ת תפעול!אחריות כוללת על תפעול המרלו"ג על כלל היבטיו תנאים מעולים למתאימים:* שכר ...
כרמיאל
פורסם לפני יותר מחודש
למפעל באזור התעשייה בר לב דרוש/ה מנהל /ת חשבונותאנחנו מחפשים מנהל /ת חשבונות סוג 3תזרים, התאמות בנק וכל מכלול הפעולות. ...
היברידי
פורסם לפני יותר מחודש
Our company is looking for a Junior Office Admin to organize and coordinate administrative duties in our Herzliya office, as ...
מכולה הון אנושי
משמרות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
אחריות על ניהול משימות אדמיניסטרטיביות של אנשי מכירותטיפול בהזמנות של לקוחות, תיאום עם צוותי רכש, לוגיסטיקה ומכירותשמירה על רשומות ותיעוד ...
פורסם לפני יותר מחודש
אחריות על ניהול משימות אדמיניסטרטיביות של אנשי מכירות טיפול בהזמנות של לקוחות, תיאום עם צוותי רכש, לוגיסטיקה ומכירות שמירה על ...
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד ומתן מענה לפניות העובדים ניהול הרכש למשרד ולמטבח לרבות קניות בסופר, ציוד משרדי, ציוד טכני ...
הצגת משרות נוספות