לחברה יבואנית בנתניה, העובדת מול לקוחות עסקיים, דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה למחלקת תפעול.
העבודה במשרד עם אווירה צעירה, כיפית ומתגמלת מאוד.
העבודה במשרד עם אווירה צעירה, כיפית ומתגמלת מאוד.
תפקיד מלא עניין ועשיה בתחום האדמינסטרציה, תפעול וניהול המלאי.
עבודה בעיקר עם לקוחות עסקיים וספקים.
שעות העבודה: משרה מלאה.
שכר בהתאם לניסיון ולכישורים.
דרישות:
– ניסיון קודם (גם מהצבא) בתפקיד המשלב אדמיניסטרציה, תפעול ושירות (כמו למשל: סמב"צ/ית או תפקיד דומה עם אחריות רבה).
– משימתיות, שאפתנות, זריזות, דיוק ויחסי אנוש מעולים.
– שליטה באקסל ובאאוטלוק.
– היכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון.
– אנגלית ברמה טובה (מספיק טובה כדי לנהל תכתובות עם ספקים בחו"ל).
– נכונות למשרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי.
– פניות מתאימות תענינה מיד.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון קודם (גם מהצבא) בתפקיד המשלב אדמיניסטרציה, תפעול ושירות (כמו למשל: סמב"צ/ית או תפקיד דומה עם אחריות רבה).
– משימתיות, שאפתנות, זריזות, דיוק ויחסי אנוש מעולים.
– שליטה באקסל ובאאוטלוק.
– היכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון.
– אנגלית ברמה טובה (מספיק טובה כדי לנהל תכתובות עם ספקים בחו"ל).
– נכונות למשרה מלאה, ימים ראשון עד חמישי.
– פניות מתאימות תענינה מיד.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.