למשרד העוסק בתרגום מסמכים משפטיים דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות ופיתוח עסקי.
במסגרת התפקיד:
-יכולות ניהול מו"מ ותהליך מכירה ותפעול ההזמנה בסביבת CRM, מול ספקים ולקוחות.
-ניהול שיחה, קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה מאוד.
-יכולת טכנולוגית והפעלת תוכנות וממשקים בסביבה משרדית, הפקת חשבוניות, יבוא ויצוא קבצים במגוון תוכנות, וורד, אקסל PDF, ניהול גביה מלקוחות ותשלום לספקים.
משרה נוחה מאוד, באזור רחובות נס ציונה.
שכר מתגמל הבנוי מבסיס + אחוזים.
דרישות:
-ניסיון בתפעול הזמנות וקשר מסחרי מול ספקים ולקוחות במערכת CRM – הכרחי.
-זמינות מידיית.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
-ניסיון בתפעול הזמנות וקשר מסחרי מול ספקים ולקוחות במערכת CRM – הכרחי.
-זמינות מידיית.
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.