פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
אחריות כוללת לנושאי כוח אדם מינהלי ואקדמי במינהלת הפקולטה, בתי הספר והיחידות השונות בפקולטה. לרבות: ליווי מכלול נושאי משאבי אנוש בפקולטה וסיוע לראש מינהל הפקולטה בניתוח וייעוץ בנושאי תהליכי עבודה, מבנה ארגוני, נושאי פרט אישיים ומינהלתיים ומערך יחסי העבודה. אחריות לגיוס, קליטה, הוצאת מינויים, קידום, סוגיות נוכחות וניהול חיי עבודה שוטפים של הסגל המינהלי (כולל: עובדים תקניים וארעיים, עובדי מחקר ופרויקט ועובדים לפי שעות), בתיאום עם אגף משאבי אנוש. ניהול וליווי מקצועי בתחום ועדות המינויים השונות בפקולטה וריכוז של הוועדה הפרה קלינית והוועדה הבינתחומית למקצועות הבריאות. ניהול וליווי מקצועי בתחום המינויים של סגלים הזוטרים השונים. ליווי הליך הקליטה של סגל אקדמי פרה קליני אחריות למימוש הטבות השכר והזכויות האקדמיות (שבתונים, קשרי מדע בינלאומיים וכו') של הסגל האקדמי הפרה קליני והסגל האקדמי הקליני. מעקב ובקרה אחר תקציבי כ"א. תיאום בין מטה האוניברסיטה לבין הפקולטה בנושאים שלעיל. הדרכה והנחיית הסגל המינהלי והאקדמי במנהלת הפקולטה ובבתי הספר במכלול הנושאים שבתחום האחריות. החלתם של הוראות האוניברסיטה ונהליה בנושאי כ"א בפקולטה. ניהול צוות העובדים העוסקים בתחומים אלה. טיפול בפרוייקטים מיוחדים וסיוע לדקאן ולראשת המינהל בביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך.

דרישות:
תואר אקדמי. תואר שני- יתרון. ניסיון של מספר שנים בעבודת מינהל עצמאית בתחום כוח אדם. ניסיון בניהול ו/או בהנחייה של צוות עובדים. ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה מאוד של השפה האנגלית, לרבות יכולת הבעה ותכתובת בשפות אלה. ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE, לרבות EXCEL. הכרת הנהלים והתקנונים האוניברסיטאיים ושליטה ב- ERP יתרון. יכולת בנייה והובלה של תהליכי עבודה. יכולת עבודה בסביבת מרובת ממשקים והתמודדות עם מצבים מורכבים תוך גילוי גמישות ואסרטיביות. יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים. יוזמה, עצמאות, ראייה מערכתית ויכולת להנעת תהליכים. כושר תיאום, תכנון וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים. יכולת מתן מענה מקצועי ואנושי לצרכים אישיים של אוכלוסיות מגוונות. הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך. כפיפות: לראשת מנהל הפקולטה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול מערך העובדים, ביצוע מעקב, בקרה וטיפול בדוחות הנוכחות.עבודה צמודה מול מחלקת חשבות השכר.עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בתחומי משאבי אנוש.מעקב אחר ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לדיור מוגן ואיכותי בירושלים דרוש/ה עובד/ת קבלההיקף של 60% משרה דרישות: אחריות, יכולות תיאום, סדר וארגון, שליטה בתוכנת אופיס.* המשרה מיועדת ...
באר יעקביבנהפתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש להשתלבות בחברה יציבה וצומחת.-המשרה 5 ימים בשבוע בין השעות: 08:00-17:00 (שעות מעט ...
דוברי שפות
חיפה
פורסם לפני יותר מחודש
גזברות עבור התוכנית האמריקאית במערכת SAP.מעקב אחר תשלומי שכר הלימוד. דרישות: תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים. ידיעה גבוהה של השפות ...
פורסם לפני יותר מחודש
משרד ותיק ומוביל בתחומו בירושלים מחפש מזכיר/ה בכירה. ניהול יומנים מורכבים. מתן מענה לכלל העובדים במשרד. עריכת מסמכים והכנת חומרים ...
פורסם לפני יותר מחודש
ניהול מערך העובדים, ביצוע מעקב, בקרה וטיפול בדוחות הנוכחות.עבודה צמודה מול מחלקת חשבות השכר.עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בתחומי משאבי אנוש.מעקב אחר ...
פורסם לפני יותר מחודש
תיאור תפקיד:אחריות מנהלית לפעילות השוטפת של לשכת סגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש, כולל:-מתן שירותי מזכירות וניהול יומן ...
פורסם לפני יותר מחודש
מנהל /ת משרד לניהול אדמיניסטרטיבי כולל של מגוון תחומי הפעילות של החברה. תיאומים, ניהול מעקבים, בניית דוחות, ניהול קשרי לקוחות, ...
פורסם לפני יותר מחודש
למחלקת הנדסה של חברת נדל"ן מובילה עם אוירה משפחתית דרוש/ה מזכיר/ה לתיאומי פגישות מורכבות עבור מהנדסי המחלקה, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ...
פורסם לפני יותר מחודש
אחריות מנהלית לפעילות השוטפת של לשכת סגנית מנהל האגף ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש, כולל: מתן שירותי מזכירות וניהול יומן ...
הצגת משרות נוספות