פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
The team comprises over three thousand self-driven individuals spanning over 100 countries, and our unified yet diverse culture keeps us continually learning and innovating the platform and products for customers.
Companies should be able to hire the best talent anywhere in the world, so we are building the best platform to make that a reality. Our market-leading technology, expertise, and global team are crucial to the platforms success. We deliver the best products and features in our space, enabling millions of jobs worldwide and connecting the global workforce with the best companies and opportunities.

Why should you be part of our success story?
A 30-mile hiring radius should no longer dictate how companies hire because exceptional talent lives everywhere. A world without hiring borders and endless talent that pairs perfect candidates with great companies.
We offer global teams all the tools they need to hire, onboard, manage, pay, and scale at full speed. We aim to foster a diverse global economy by building a generational platform that seamlessly connects companies with talent worldwide.
After our successful Series D in 2021, we raised another $50M in 2023, doubling our valuation to $12B. Theres never been a more exciting time to the international payroll and compliance market leader.
What you'll do:
Evaluate and select relevant software for running payroll, incorporating product technology requirements
Ensure accurate and timely execution of payroll in your region, as well as in other trained countries
Prepare and reconcile internal payroll reports, ensuring compliance with local tax authorities
Own all critical local payroll and HR processes, including setting up involuntary deductions, supporting onboardings and offboardings of employees on record in your region
Schedule payroll expenses collections and reconcile collections to expenses
Assess and improve rapid growth processes and procedures, ensuring compliance
Stay informed of relevant local regulatory and policies changes, communicating and establishing key changes across teams
Work cross-functionally to provide expertise on local payroll and HR matters in your region
Answer complex payroll and HR related questions from employees and clients in your region

Requirements:
Bachelors degree in Business, Accounting, or a related field from an accredited institution
4+ years of payroll and HR experience with experience in relevant country
Strong working knowledge of local regulations and policies related to payroll and HR
Ability to prioritise multiple tasks while meeting deadlines timely and accurately
Strong verbal and written skills to connect with clients and align with various stakeholders
Strong interpersonal skills, explaining complex issues at an understandable level
Advanced knowledge of local payroll software solutions
Intermediate knowledge of Microsoft Excel/Google Sheets
Strong proficiency in English
Experience managing technology and external payroll providers is an advantage
Experience with implementation of new payrolls on an industry-recognised payroll solution is preferred
Experience in multiple country jurisdictions is an advantage
Experience with multiple payroll technologies is an advantage

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני שבוע 1
לחברה גדולה הנסחרת בבורסה דרוש/ה חשב/ת שכר לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווהבמסגרת התפקיד: ניהול ובקרת תהליכי שכר הכנת ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
קבוצת אנרג'יקס היא חברה גלובלית בתחום האנרגיה מתחדשת עם פעילות בארצות הברית, פולין וישראל. אנו מספקים פתרון כולל לפרויקטים של ...
פורסם לפני יותר מחודש
.למשרד רואי חשבון ויועצי מס מוביל ואיכותי מאוד, (נראות המשרד בית מלון 5 כוכבים:-_).באזור תל אביב מרכז (נווה צדק) דרוש/ה ...
דוברי שפות
אשקלוןגדרה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת פרטית דרוש /ה מנהל /ת חשבונות וחשב /ת שכר.במסגרת התפקיד:* דיווח למוסדות: מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי* ביצוע בקרות ...
דוברי שפות
הוד השרוןפתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
התפקיד כולל הובלה מקצועית של 4 חשבי שכר וכן אחריות על תקינות וייעילות פעולות השכר בחברה – הכנת ותיאום דוחות ...
פורסם לפני יותר מחודש
Were a leading global company that develops, manufactures and markets innovative fluid controls solutions for various industries and looking for ...
פורסם לפני יותר מחודש
לקבוצת פלגי מים, החברה המובילה בישראל לפיתוח תשתיות מים ומאגרי מים, דרוש/ה חשב/ת שכר לעבודה במשרה חלקית של 50% משרה.התפקיד ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
manufactures one of the world's largest portfolios of discrete semiconductors and passive electronic components that are essential to innovative designs ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a Junior/Mid Payroll Specialist.This is your opportunity to get on the rocket ship and join a ...
דוברי שפות
ראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה למשרה חלקית חשב/ת שכר לחברה.שכר 12,000 ברוטו עבודה בימים א'-ה' 6-7 שעות ביום. דרישות: תעודת חשב/ת שכר- חובהניסיון של ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a talented Payroll Manager to join our accounting operations team in Israel! Come join us and ...
הוד השרוןפתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
חברת yes כאן כדי להגשים לכם את החלומות הכי נוצצים!אז אם אתם מחפשים משרה שמשלבת אנשים עם מספרים בארגון עסקי ...
זמנית
חיפהטירת כרמלנשר
פורסם לפני יותר מחודש
תיאור תפקיד: – חישוב והכנת משכורות והפקת תלושי שכר למעל 600 עובדי החברה.– הזנת שעות עבודה שלא נרשמו במערכת הנוכחות ...
חיפהטירת כרמלנשר
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בחיפה דרוש/ה חשב/ת שכר – החלפה לחל"ד תיאור התפקיד: אחריות על פעילות השכר השוטפת תוך הפעלת ספק שכר חיצוני ...
הצגת משרות נוספות