פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are looking for a dynamic, organized, and proactive Office Manager with a knack for keeping things running smoothly to take a role of Office manager and to ensure the efficiency and effectiveness of our day-to-day operations.
In our team life moves fast and there is no typical day, so in order to be successful in this role you will need to be self-motivated, confident, and very creative, be a proactive independent thinker and possess leadership skills.
Responsibilities:
* Responding to and handling emails and phone calls. 
* Preparing and sending price offers.
* Managing a schedule, coordinating and confirming meetings.
* Accessing the bank account and generating documents.
* Billing clients according to their agreements.
* Collecting payments from clients.
* Ordering from suppliers.
* Collecting and transferring material to the accountant.
* Filling out forms tailored to the client.
* Preparing payrolls.

Requirements:
* At least one year of experience in administration.
* Knowledge and proficiency with Office software.
* Ability to work with technological systems.
* Service-oriented and responsible.
* Ability to manage interfaces and work with senior personnel.
* Native Hebrew.
* High-level English proficiency – mandatory.
* Must have a computer and mobile device.
Availability for Israeli time (up to one hour difference).

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
Mobileye
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
The positionMobileye's EPG team is seeking for an experienced and proactive Executive Admin to support our Senior Management, specifically the ...
JOB SPACE
דוברי שפות
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחיבנהקרית גת / קרית מלאכירחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני יותר מחודש
אם אתם מחפשים משרה שתקח את הקריירה שלכם צעד אחד קדימה – יש לנו הצעה מעולה עבורכם!!למפעל אלומניום ותיק באשקלון ...
דוברי שפות
נתניה
פורסם לפני יותר מחודש
הכנת שכר לכ-200 עובדים דרישות: ניסיון כחשב/ת שכר יחיד/ה בחברה חובהניסיון בהרגל חובה* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה ויוקרתית בתל אביב דרושה מזכיר/ה עם אנגלית ברמה גבוהה. במסגרת התפקיד מענה טלפוני, קבלת הודעות ופניות, ניהול לו"ז ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד יעוץ מס בחצור הגלילית דרוש/ה מנהל /ת חשבונות. קו"ח למייל. דרישות: ניסיון בהנהלת חשבונות כפולה והכנת שכר. המשרה מיועדת ...
דוברי שפות
כפר יונה
פורסם לפני יותר מחודש
המרכז הקהילתי מפעיל מערך רחב של צהרונים לגנים ובתי הספר בעיר מגייס אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לצהרונים.התפקיד כולל:– מענה טלפוני להורים ולצוות.– רישום לצהרונים ...
היברידי
אזורגבעת שמואלפתח תקווהראש העיןראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה תוכנה מובילה ויחודית בקרית אונוהתפקיד כולל:– עבודה למול ספקים, תשלומי מס"ב, תשלומים לחו"ל – ניהול בנקים ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
לחנות כלי עבודה מחפשים עובד שיהיה אחראי על מערך ההזמנות היוצאות של החברההמשרה בימים א-ה בשעות 7-16 וימי שישי לסירוגין.אופציה ...
ראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
לסוהו, רשת חנויות העיצוב בישראל ובאירופה, דרוש.ה מנהל.ת משרד ועוזר.ת מנכ"ל לעבודה בסביבה נעימה והכי יפה שיש!עבודה בחברה דינמית ומובילה ...
פורסם לפני יותר מחודש
רוצה להרוויח 10,000 ש"ח ויותר?חושב שאתה טוב עם אנשים ויודע להביא תוצאות?דרוש נציג תיאום פגישות לחברת נדל"ן בת"א.מוקד מכירות פותח את שעריו ...
דוברי שפות
קריות
פורסם לפני יותר מחודש
מוקד בוטיק שווה.37 שח לשעה.לפני אחלה בונוסים.לא מכירות רק תאום פגישות.תשלחו פרטים לווצאפ עם קורות חיים ואולי כבר השבוע תהיו ...
היברידילדוברי שפותמשמרות
אופקיםבאר שבענתיבות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים/ות חברה גדולה ויציבה?בואו להתחיל קריירה בבזק, לרכוש כלים, ידע וניסיון בתחום שירות לקוחות!במוקד משפחתי באווירה טובה.תהנו תנאים טובים, תגמולים, ...
חסוי
אריאלמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומים
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהלת משרד אנרגטית ותוססת לחברה מצליחה בתחומה!!הזדמנות מעולה להיכנס לחברה עם אווירה צעירה ומשפחתית עם אפיקי קידום ותנאים מעולים ...
הצגת משרות נוספות