מבקר/ת / כלכלן/ית ביחידת השכר באגף משאבי אנוש, בחטיבת הון אנושי ומשאבי ארגון.
תיאור התפקיד:
1. ביצוע תהליך תשלום שכר והטבות שכר לעובדי בנק ישראל, ובקרה על התהליך.
2. מתן שירות ומענה מקצועי לעובדי הבנק בנושאי שכר ובנושאים רלוונטיים נוספים, כגון: קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וכד'; פרסום מידע מקצועי מעובד בנושאי שכר ופנסיה לעובדי הבנק.
3. יישום הסכמים קיבוציים בתחום הפנסיה והתאמת מערכות השכר, הוצאה לפועל של הסכמים קיבוציים במערכת השכר.
4. אחריות למיכון תהליכי השכר – סנכרון בין מגוון המערכות הממוכנות עליהן מושתתת עבודת יחידת השכר, אפיון תהליכים וביצוע בדיקות קבלה.
5. ניתוח מקצועי של אירועי שכר והשפעתם על תלוש השכר ברמת עובד – זיהוי ובדיקת חריגות, התראה על תקלות.
6. ייזום ושיפור תהליכי עבודה וזרימת מידע בתחום השכר.
7. סיוע בביצוע חישובים כלכליים בנושא שכר והטבות ובביצוע בקרות שכר.
למידע אודות דרישות התפקיד יש להיכנס לאתר גובו דרושים המרכז את כל המשרות הממשלתיות במדינת ישראל.