התפקיד כולל ניהול הנציגים/ות החל מקבלתם לעבודה וניהול המשמרות בזמן אמת תוך מתן הוראות ופיקוח על המתרחש.
1. מתן מענה בנושא פתרונות לנציגי השירות תוך פיתוח כלים מתאימים.
2. חניכה- מתן הכשרה לנציגים חדשים.
3. ביצוע בקרות שוטפות; דוחות בקרה של מוקד שירות, תפעולי ושיחות.
4. ביצוע שיחות משוב.
5. ניהול בקרות והוצאת דוחות (בקרה שוטפת על סגירת קריאות ותיעוד הפניות במערכת).
6. מתן מענה בקו במידת הצורך בהתאם להחלטת מנהל.
7. מתן סטטוס טיפול של הבקרות והמשימות.
8. ביצוע משימות נוספות ככל שיידרש ע"י הנהלת החברה.
1. מתן מענה בנושא פתרונות לנציגי השירות תוך פיתוח כלים מתאימים.
2. חניכה- מתן הכשרה לנציגים חדשים.
3. ביצוע בקרות שוטפות; דוחות בקרה של מוקד שירות, תפעולי ושיחות.
4. ביצוע שיחות משוב.
5. ניהול בקרות והוצאת דוחות (בקרה שוטפת על סגירת קריאות ותיעוד הפניות במערכת).
6. מתן מענה בקו במידת הצורך בהתאם להחלטת מנהל.
7. מתן סטטוס טיפול של הבקרות והמשימות.
8. ביצוע משימות נוספות ככל שיידרש ע"י הנהלת החברה.
דרישות:
בגרות מלאה- חובה
ניסיון של שנה לפחות כנציג/ה בכיר או אחראי משמרת במוקד שירות לקוחות – חובה
היכרות עם תוכנות OFFICE חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
בגרות מלאה- חובה
ניסיון של שנה לפחות כנציג/ה בכיר או אחראי משמרת במוקד שירות לקוחות – חובה
היכרות עם תוכנות OFFICE חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.