התפקיד כולל: ניהול שוטף של המוקד (16-17 נציגים), סידורי עבודה, גיוס נציגים, הדרכות, שיחות שימוע, פיטורים, האזנות, סקרי שביעות רצון, חניכה של הנציגים וכו'.
משרה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00+ שישי 8:00-12:30.
שכר: 13,000-14,000 ש"ח+ קליטה לחברה החל מהיום ה-1 עם שלל תנאים מפנקים.
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
תחילת עבודה מיידית- שלחו קורות חיים!
משרה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00+ שישי 8:00-12:30.
שכר: 13,000-14,000 ש"ח+ קליטה לחברה החל מהיום ה-1 עם שלל תנאים מפנקים.
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
תחילת עבודה מיידית- שלחו קורות חיים!
דרישות:
ניסיון ניהולי במוקד שירות לקוחות חובה (גם כראש צוות/ אחמ"ש).
ניסיון בעבודה עם מערכת גלאסיקס – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון ניהולי במוקד שירות לקוחות חובה (גם כראש צוות/ אחמ"ש).
ניסיון בעבודה עם מערכת גלאסיקס – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.