לחברה מובילה בפ"ת, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
התפקיד כולל:
עבודה מול מערכת תפנית
טיפול בלקוחות החברה ברמת ההלוואה הבודדת
ביצוע הפקדות, סילוק הלוואות, פקודות יומן, התחשבנות בין חברתית, ספקים כולל ביצוע תשלום לספקים, הפקת שיקים, התאמות כרטיסי אשראי.
מתן מענה למחלקות השונות בחברה בנושאים כספיים(חיתום, גביה, שירות לקוחות)
ניתוח כרטסות והתאמת כרטסות
התאמות בנקים
הכנת חומר למאזן הרבעוני
א-ה, 8:30-17:00
ימי ג' עד השעה 16:00
תורנות סוף חודש ותורנות תחילת חודש
סבב צוותי עד שעה 20:00.
דרישות:
– מנה"ח סוג 2/3 בעל/ת ניסיון בתחום כשנה/ שנתיים – חובה.
– ניסיון בהנהלת חשבונות – קריאת כרטסות,ביצוע פקודות יומן, קליטת חשבוניות ניסיון בתחום הבנקים.
– אקסל ברמה טובה.
– יסודיות ושימת דגש לפרטים.
– ניסיון עבודה בביצוע התאמות בנקים ועדיפות לנסיון בתחום התאמות כרטיסי אשראי,ניתוח כרטסות.
– יכולת עבודה בצוות, ושיתוף פעולה.
– שירותיות וראייה מערכתית.
– עבודה בתנאי לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– מנה"ח סוג 2/3 בעל/ת ניסיון בתחום כשנה/ שנתיים – חובה.
– ניסיון בהנהלת חשבונות – קריאת כרטסות,ביצוע פקודות יומן, קליטת חשבוניות ניסיון בתחום הבנקים.
– אקסל ברמה טובה.
– יסודיות ושימת דגש לפרטים.
– ניסיון עבודה בביצוע התאמות בנקים ועדיפות לנסיון בתחום התאמות כרטיסי אשראי,ניתוח כרטסות.
– יכולת עבודה בצוות, ושיתוף פעולה.
– שירותיות וראייה מערכתית.
– עבודה בתנאי לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.