התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לסוכנים, תקשורת שוטפת ויום-יומית מול סוכנים,
טיפול בשיחות נכנסות , הפניה למחלקות, ניהול יומנים ועזרה כללית
הכנת סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'),
סיוע באירוח לקוחות ועבודה על מערכות ממוחשבות.
ממשק תדיר עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף וראייה רחבה.
מנהל/ת משרד ותפעול
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מדנס סוכנות לביטוח
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
רזומה.
משמרות
אזור השרוןאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישימעלה אדומיםנתניהעכו / נהריהקריותקרית גת / קרית מלאכי
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת אשראי מובילה ושהכי כיף לעבוד בה, דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות.שיחות נכנסות, משמרות בוקר וללא שישי! ללא מכירותממוצע שכר 7200₪+ ...